Vybíráte marketingovou agenturu pro vaši firmu? Poslechněte si rozhovory s představiteli některých z nich. Ptali jsme se na jejich zkušenosti v marketingu, případové studie, výsledky jejich práce, ale i způsob vedení jejich firem a příběhy, které mají za sebou. Díky nám můžete agentury poznat i z jiného úhlu pohledu, než jaký vám nabízí internetové inzeráty a webové stránky. Držíme palce při vybírání.
Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem…
Před 2 roky
Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…
Před 2 roky
Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…
Před 3 roky
Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury…
Před 3 roky
Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup. S Nikol jsme narazili na…
Před 3 roky
Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil…
Před 3 roky
Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…
Před 3 roky
Podobných příběhů jste na první pohled slyšeli už několik. 22letý Ján Čakloš začal podnikat ještě na střední škole, vysokou po pár týdnech ukončil a začal se naplno věnovat byznysu. Jenomže těch zajímavých momentů najdeme v Jánově příběhu více… Jeho firma TEXTO je doslova rodinná….
Před 3 roky
„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…
Před 3 roky
Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.
Před 3 roky