Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Reklamní a marketingové agentury

jan-caklos-web

Ján Čakloš (TEXTO): Content marketing na Slovensku, podnikání z malého města, budování firmy od nuly

Podobných příběhů jste na první pohled slyšeli už několik. 22letý Ján Čakloš začal podnikat ještě na střední škole, vysokou po pár týdnech ukončil a začal se naplno věnovat byznysu. Jenomže těch zajímavých momentů najdeme v Jánově příběhu více… Jeho firma TEXTO je doslova rodinná….

Před 6 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…

Před 6 roky

Inzerce

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 6 roky

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Bylo už všechno vytvořeno? Nebo je na českém internetu ještě prostor pro nové úspěšné projekty? A jak se vytváří inovace ve velkých firmách?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 6 roky

nikol-dufkova-web

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Najít nového zaměstnance je jenom začátek. Aby pro vás byla jeho práce skutečně přínosná a aby byl ve vaší firmě spokojený, musíte ho do ní zvládnout správně začlenit. A o tom je toto video.

Před 6 roky

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i…

Před 6 roky

marek-cevelicek-web

Marek Čevelíček (Liquid Design): Jak připravit tvorbu vlastního webu?

Brněnské webdesignové studio Liquid Design spustilo projekt JakJeToMožné.cz. V jeho rámci nabízí bezplatné konzultace pro všechny, co potřebují pomoct s tvorbou webových stránek.

Před 6 roky

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…

Před 6 roky

jaroslav-kaucky-web

Jaroslav Kaucký (ACOMWARE): Jak připravit e-shop na zahraniční expanzi?

A proč je pro některé e-shopy výhodnější expandovat do cizí země, než budovat brand?

Před 6 roky

filip-podstavec-web

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

Rozhovor nejen o linkbuildingu, ale také o Filipově podnikání, o tom, jak ho změnilo cestování, a co se naučil od cizích kultur.

Před 7 roky

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Inzerce