Inzerce

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Podle naší zkušenosti mnoho zejména menších firem neřeší finanční řízení a řízení cashflow. Už v mnoha mých rozhovorech jsme se tedy zaměřili na to, jak s tím začít a jak konečně získat kontrolu nad penězi ve vaší firmě.

Dnes tu mám šéfa reklamní agentury Stanovský Consulting Martina Stanovského. V agentuře pracuje tým 10 lidí a z hlediska finančního řízení prošla v posledních letech zajímavým vývojem, kdy se od excelové tabulky přesunula do mnohem sofistikovanějšího řešení, které jí pomáhá řídit nejen vlastní finance, ale i vykazování práce a projekty klientů.

V rozhovoru jsme si ukázali, jak konkrétně tento systém vypadá, v čem firmě nejvíce pomohl a proč díky němu dokáže mnohem efektivněji řídit své cashflow. Audio verzi rozhovoru si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Firemní procesy prakticky:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)