Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Silná značka může být klíčovou konkurenční výhodou na trhu. Všimněte si, jak z ní firmy těžily například v průběhu pandemie koronaviru. Nebo jak jim pomáhá zvyšovat cenu za své služby a přitahovat ty nejlepší talenty do firmy.
Budovat značku ale není jednoduché. Na internetu o tom najdete řadu článků a videí, většina je ale extrémně nepraktická. Nudná teorie pak řadu podnikatelů odradí, a to o to víc, pokud necítí silnou potřebu se vlastní značce a pověsti na trhu věnovat.
Zakladatel Obsahové agentury Martin Brablec se mnou v rozhovoru probíral, proč se značce začala věnovat jeho agentura, jaké události ji k tomu nejvíce motivovaly a v čem z ní dnes těží nejvíce. Rozebrali jsme také, jak konkrétně k budování značky přistupuje, jaké nástroje k tomu používá a jak díky ní například zvládla krizové situace v minulosti.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce