Inzerce

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

Silná značka může být klíčovou konkurenční výhodou na trhu. Všimněte si, jak z ní firmy těžily například v průběhu pandemie koronaviru. Nebo jak jim pomáhá zvyšovat cenu za své služby a přitahovat ty nejlepší talenty do firmy.

Inzerce

Budovat značku ale není jednoduché. Na internetu o tom najdete řadu článků a videí, většina je ale extrémně nepraktická. Nudná teorie pak řadu podnikatelů odradí, a to o to víc, pokud necítí silnou potřebu se vlastní značce a pověsti na trhu věnovat.

Zakladatel Obsahové agentury Martin Brablec se mnou v rozhovoru probíral, proč se značce začala věnovat jeho agentura, jaké události ji k tomu nejvíce motivovaly a v čem z ní dnes těží nejvíce. Rozebrali jsme také, jak konkrétně k budování značky přistupuje, jaké nástroje k tomu používá a jak díky ní například zvládla krizové situace v minulosti.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?