Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To všechno byla témata našeho rozhovoru se zakladatelem Fragile Danielem Kafkou.
Povídali jsme si třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání a jak se učil, jak řídit firmu s desítkami zaměstnanců. Co pro agenturu znamená překonání 100milionového obratu a jak to ovlivní její vnitřní procesy a nastavení?
Daniel byl velmi upřímný. Přiznal i největší chyby, které zatím Fragile udělalo, a za co dostalo mastnou pokutu. Probrali jsme i budování firemní kultury a hledání zkušených odborníků na trhu práce.
V dnešním světě, ve kterém firmy často skrývají svoje zaměstnance ve strachu, že jim je někdo přetáhne, jde Fragile přesně opačnou cestou – na jejím webu najdete jména, fotky i kompletní kontakty na zaměstnance. Zneužil toho už někdo?
A nemohli jsme zapomenout i na téma akvizice nových klientů. Jak se Fragile dostalo ke značkám, jako je Adidas, Albert nebo Dr. Max? I o tom byl náš rozhovor, který si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.
Co se ve videu dozvíte?
- Díky čemu vyrosla agentura do takového obratu a přežila 10 let své existence?
- Kdy jí bylo nejhůř a jaké největší přešlapy ve své existenci udělala?
- Co je pro jejího zakladatele Daniela Kafku nejnáročnější?
- Jak buduje firemní kulturu a nastavuje hierarchii firmy?
- Proč má na webu kontakty na své zaměstnance?
- Jak firma získává nové klienty?
- Jak vybírá nové zaměstnance?
- Jaká je budoucnost marketingu a jak to marketingové agentury ovlivní?
Další videa o budování agentur:
- Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců
- Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi
- Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření
- Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh
- Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?
- Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu
Komentáře čtenářů: 0