Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To všechno byla témata našeho rozhovoru se zakladatelem Fragile Danielem Kafkou.

Povídali jsme si třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání a jak se učil, jak řídit firmu s desítkami zaměstnanců. Co pro agenturu znamená překonání 100milionového obratu a jak to ovlivní její vnitřní procesy a nastavení?

Daniel byl velmi upřímný. Přiznal i největší chyby, které zatím Fragile udělalo, a za co dostalo mastnou pokutu. Probrali jsme i budování firemní kultury a hledání zkušených odborníků na trhu práce.

V dnešním světě, ve kterém firmy často skrývají svoje zaměstnance ve strachu, že jim je někdo přetáhne, jde Fragile přesně opačnou cestou – na jejím webu najdete jména, fotky i kompletní kontakty na zaměstnance. Zneužil toho už někdo?

Inzerce

A nemohli jsme zapomenout i na téma akvizice nových klientů. Jak se Fragile dostalo ke značkám, jako je Adidas, Albert nebo Dr. Max? I o tom byl náš rozhovor, který si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu vyrosla agentura do takového obratu a přežila 10 let své existence?
  • Kdy jí bylo nejhůř a jaké největší přešlapy ve své existenci udělala?
  • Co je pro jejího zakladatele Daniela Kafku nejnáročnější?
  • Jak buduje firemní kulturu a nastavuje hierarchii firmy?
  • Proč má na webu kontakty na své zaměstnance?
  • Jak firma získává nové klienty?
  • Jak vybírá nové zaměstnance?
  • Jaká je budoucnost marketingu a jak to marketingové agentury ovlivní?

Další videa o budování agentur:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény

petr-macek-web

Jak získat nové klienty při podnikání na volné noze?

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták