Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To všechno byla témata našeho rozhovoru se zakladatelem Fragile Danielem Kafkou.

Inzerce

Povídali jsme si třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání a jak se učil, jak řídit firmu s desítkami zaměstnanců. Co pro agenturu znamená překonání 100milionového obratu a jak to ovlivní její vnitřní procesy a nastavení?

Daniel byl velmi upřímný. Přiznal i největší chyby, které zatím Fragile udělalo, a za co dostalo mastnou pokutu. Probrali jsme i budování firemní kultury a hledání zkušených odborníků na trhu práce.

V dnešním světě, ve kterém firmy často skrývají svoje zaměstnance ve strachu, že jim je někdo přetáhne, jde Fragile přesně opačnou cestou – na jejím webu najdete jména, fotky i kompletní kontakty na zaměstnance. Zneužil toho už někdo?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

A nemohli jsme zapomenout i na téma akvizice nových klientů. Jak se Fragile dostalo ke značkám, jako je Adidas, Albert nebo Dr. Max? I o tom byl náš rozhovor, který si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu vyrosla agentura do takového obratu a přežila 10 let své existence?
  • Kdy jí bylo nejhůř a jaké největší přešlapy ve své existenci udělala?
  • Co je pro jejího zakladatele Daniela Kafku nejnáročnější?
  • Jak buduje firemní kulturu a nastavuje hierarchii firmy?
  • Proč má na webu kontakty na své zaměstnance?
  • Jak firma získává nové klienty?
  • Jak vybírá nové zaměstnance?
  • Jaká je budoucnost marketingu a jak to marketingové agentury ovlivní?

Další videa o budování agentur:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Premium
david-lorincz-web

Jak škálovat podnikání na volné noze? | David Lörincz

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Inzerce