Inzerce

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To všechno byla témata našeho rozhovoru se zakladatelem Fragile Danielem Kafkou.

Povídali jsme si třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání a jak se učil, jak řídit firmu s desítkami zaměstnanců. Co pro agenturu znamená překonání 100milionového obratu a jak to ovlivní její vnitřní procesy a nastavení?

Daniel byl velmi upřímný. Přiznal i největší chyby, které zatím Fragile udělalo, a za co dostalo mastnou pokutu. Probrali jsme i budování firemní kultury a hledání zkušených odborníků na trhu práce.

V dnešním světě, ve kterém firmy často skrývají svoje zaměstnance ve strachu, že jim je někdo přetáhne, jde Fragile přesně opačnou cestou – na jejím webu najdete jména, fotky i kompletní kontakty na zaměstnance. Zneužil toho už někdo?

A nemohli jsme zapomenout i na téma akvizice nových klientů. Jak se Fragile dostalo ke značkám, jako je Adidas, Albert nebo Dr. Max? I o tom byl náš rozhovor, který si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu vyrosla agentura do takového obratu a přežila 10 let své existence?
  • Kdy jí bylo nejhůř a jaké největší přešlapy ve své existenci udělala?
  • Co je pro jejího zakladatele Daniela Kafku nejnáročnější?
  • Jak buduje firemní kulturu a nastavuje hierarchii firmy?
  • Proč má na webu kontakty na své zaměstnance?
  • Jak firma získává nové klienty?
  • Jak vybírá nové zaměstnance?
  • Jaká je budoucnost marketingu a jak to marketingové agentury ovlivní?

Další videa o budování agentur:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Právě vyšlo

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda