Inzerce

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To všechno byla témata našeho rozhovoru se zakladatelem Fragile Danielem Kafkou.

Inzerce

Povídali jsme si třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání a jak se učil, jak řídit firmu s desítkami zaměstnanců. Co pro agenturu znamená překonání 100milionového obratu a jak to ovlivní její vnitřní procesy a nastavení?

Daniel byl velmi upřímný. Přiznal i největší chyby, které zatím Fragile udělalo, a za co dostalo mastnou pokutu. Probrali jsme i budování firemní kultury a hledání zkušených odborníků na trhu práce.

V dnešním světě, ve kterém firmy často skrývají svoje zaměstnance ve strachu, že jim je někdo přetáhne, jde Fragile přesně opačnou cestou – na jejím webu najdete jména, fotky i kompletní kontakty na zaměstnance. Zneužil toho už někdo?

A nemohli jsme zapomenout i na téma akvizice nových klientů. Jak se Fragile dostalo ke značkám, jako je Adidas, Albert nebo Dr. Max? I o tom byl náš rozhovor, který si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu vyrosla agentura do takového obratu a přežila 10 let své existence?
  • Kdy jí bylo nejhůř a jaké největší přešlapy ve své existenci udělala?
  • Co je pro jejího zakladatele Daniela Kafku nejnáročnější?
  • Jak buduje firemní kulturu a nastavuje hierarchii firmy?
  • Proč má na webu kontakty na své zaměstnance?
  • Jak firma získává nové klienty?
  • Jak vybírá nové zaměstnance?
  • Jaká je budoucnost marketingu a jak to marketingové agentury ovlivní?

Další videa o budování agentur:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)