Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem Jardou Vidimem.

Za uplynulý rok agentura eVisions Advertising obratově vyrostla přibližně o 60 %. Získala i řadu nových klientů, mezi kterými jsou třeba Notino, Mall.cz, Favi.cz a další známé značky. Růst firmy s sebou ale nese i nutné změny ve firemní kultuře a interních procesech, které ne každá firma zvládne nastavit správně.

Aby toho ale nebylo málo, Jardova firma se navíc rozhodla expandovat na německý trh a nabídnout své služby i tamním klientů. To s sebou nese i nové zaměstnance, kteří nemluví česky, a proto se dnes řada firemní porad v eVisions.cz pořádá v angličtině.

Jak firma svůj růst i expanzi do zahraničí zvládá, jsme rozebírali s jejím zakladatelem Jaroslavem Vidimem, který byl hostem již jednoho videorozhovoru – rozebírali jsme v něm content marketing. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Inzerce

Poznámka autora: Je fér poznamenat, že eVisions.cz je jedním z partnerů MladýPodnikatel.cz, se kterým pro vás natáčíme pravidelnou sérii rozhovorů o expanzi do Německa. Tento rozhovor ovšem není do této spolupráce zahrnut, a proto není označen jako komerční sdělení. Jelikož eVisions.cz dlouhodobě sleduji a vidím její vývoj, přišlo mi zajímavé jej probrat i na kameru a předat vám Jardovy zkušenosti. Veškerá placená sdělení jsou na MladýPodnikatel.cz náležitě označena.

Další rozhovory o českých agenturách:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak