Inzerce

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem Jardou Vidimem.

Inzerce

Za uplynulý rok agentura eVisions Advertising obratově vyrostla přibližně o 60 %. Získala i řadu nových klientů, mezi kterými jsou třeba Notino, Mall.cz, Favi.cz a další známé značky. Růst firmy s sebou ale nese i nutné změny ve firemní kultuře a interních procesech, které ne každá firma zvládne nastavit správně.

Aby toho ale nebylo málo, Jardova firma se navíc rozhodla expandovat na německý trh a nabídnout své služby i tamním klientů. To s sebou nese i nové zaměstnance, kteří nemluví česky, a proto se dnes řada firemní porad v eVisions.cz pořádá v angličtině.

Jak firma svůj růst i expanzi do zahraničí zvládá, jsme rozebírali s jejím zakladatelem Jaroslavem Vidimem, který byl hostem již jednoho videorozhovoru – rozebírali jsme v něm content marketing. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Poznámka autora: Je fér poznamenat, že eVisions.cz je jedním z partnerů MladýPodnikatel.cz, se kterým pro vás natáčíme pravidelnou sérii rozhovorů o expanzi do Německa. Tento rozhovor ovšem není do této spolupráce zahrnut, a proto není označen jako komerční sdělení. Jelikož eVisions.cz dlouhodobě sleduji a vidím její vývoj, přišlo mi zajímavé jej probrat i na kameru a předat vám Jardovy zkušenosti. Veškerá placená sdělení jsou na MladýPodnikatel.cz náležitě označena.

Další rozhovory o českých agenturách:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce