Inzerce

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem Jardou Vidimem.

Inzerce

Za uplynulý rok agentura eVisions Advertising obratově vyrostla přibližně o 60 %. Získala i řadu nových klientů, mezi kterými jsou třeba Notino, Mall.cz, Favi.cz a další známé značky. Růst firmy s sebou ale nese i nutné změny ve firemní kultuře a interních procesech, které ne každá firma zvládne nastavit správně.

Aby toho ale nebylo málo, Jardova firma se navíc rozhodla expandovat na německý trh a nabídnout své služby i tamním klientů. To s sebou nese i nové zaměstnance, kteří nemluví česky, a proto se dnes řada firemní porad v eVisions.cz pořádá v angličtině.

Jak firma svůj růst i expanzi do zahraničí zvládá, jsme rozebírali s jejím zakladatelem Jaroslavem Vidimem, který byl hostem již jednoho videorozhovoru – rozebírali jsme v něm content marketing. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Poznámka autora: Je fér poznamenat, že eVisions.cz je jedním z partnerů MladýPodnikatel.cz, se kterým pro vás natáčíme pravidelnou sérii rozhovorů o expanzi do Německa. Tento rozhovor ovšem není do této spolupráce zahrnut, a proto není označen jako komerční sdělení. Jelikož eVisions.cz dlouhodobě sleduji a vidím její vývoj, přišlo mi zajímavé jej probrat i na kameru a předat vám Jardovy zkušenosti. Veškerá placená sdělení jsou na MladýPodnikatel.cz náležitě označena.

Další rozhovory o českých agenturách:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)