Inzerce

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem Jardou Vidimem.

Za uplynulý rok agentura eVisions Advertising obratově vyrostla přibližně o 60 %. Získala i řadu nových klientů, mezi kterými jsou třeba Notino, Mall.cz, Favi.cz a další známé značky. Růst firmy s sebou ale nese i nutné změny ve firemní kultuře a interních procesech, které ne každá firma zvládne nastavit správně.

Aby toho ale nebylo málo, Jardova firma se navíc rozhodla expandovat na německý trh a nabídnout své služby i tamním klientů. To s sebou nese i nové zaměstnance, kteří nemluví česky, a proto se dnes řada firemní porad v eVisions.cz pořádá v angličtině.

Jak firma svůj růst i expanzi do zahraničí zvládá, jsme rozebírali s jejím zakladatelem Jaroslavem Vidimem, který byl hostem již jednoho videorozhovoru – rozebírali jsme v něm content marketing. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Poznámka autora: Je fér poznamenat, že eVisions.cz je jedním z partnerů MladýPodnikatel.cz, se kterým pro vás natáčíme pravidelnou sérii rozhovorů o expanzi do Německa. Tento rozhovor ovšem není do této spolupráce zahrnut, a proto není označen jako komerční sdělení. Jelikož eVisions.cz dlouhodobě sleduji a vidím její vývoj, přišlo mi zajímavé jej probrat i na kameru a předat vám Jardovy zkušenosti. Veškerá placená sdělení jsou na MladýPodnikatel.cz náležitě označena.

Další rozhovory o českých agenturách:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory