Inzerce

Inzerce

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem Jardou Vidimem.

Za uplynulý rok agentura eVisions Advertising obratově vyrostla přibližně o 60 %. Získala i řadu nových klientů, mezi kterými jsou třeba Notino, Mall.cz, Favi.cz a další známé značky. Růst firmy s sebou ale nese i nutné změny ve firemní kultuře a interních procesech, které ne každá firma zvládne nastavit správně.

Aby toho ale nebylo málo, Jardova firma se navíc rozhodla expandovat na německý trh a nabídnout své služby i tamním klientů. To s sebou nese i nové zaměstnance, kteří nemluví česky, a proto se dnes řada firemní porad v eVisions.cz pořádá v angličtině.

Jak firma svůj růst i expanzi do zahraničí zvládá, jsme rozebírali s jejím zakladatelem Jaroslavem Vidimem, který byl hostem již jednoho videorozhovoru – rozebírali jsme v něm content marketing. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Poznámka autora: Je fér poznamenat, že eVisions.cz je jedním z partnerů MladýPodnikatel.cz, se kterým pro vás natáčíme pravidelnou sérii rozhovorů o expanzi do Německa. Tento rozhovor ovšem není do této spolupráce zahrnut, a proto není označen jako komerční sdělení. Jelikož eVisions.cz dlouhodobě sleduji a vidím její vývoj, přišlo mi zajímavé jej probrat i na kameru a předat vám Jardovy zkušenosti. Veškerá placená sdělení jsou na MladýPodnikatel.cz náležitě označena.

Další rozhovory o českých agenturách:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

petr-pilin-web

Řízení firem: Jak se změní do budoucna? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

karel-lycka-web

VIDEO: Karel Lyčka: Proč by e-shop měl mít mobilní aplikaci?

petr-novak-web

Petr Novák: Co obnáší digitální nomádství?

Vladimír Rejholec

Vladimír Rejholec: Je podnikání na internetu i pro lidi se závazky?

Inzerce