Inzerce

Inzerce

Firemní kultura

Jak vybudovat firemní kulturu, ve které budou zaměstnanci šťastni? A jak to udělat, aby pro vaši firmu odváděli co nejlepší práci? I to je tématem našich rozhovorů s úspěšnými podnikateli. Poslechněte si je ve formě videí nebo podcastu. Zde je výběr několika z nich:

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?

Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme v Česku zatím poměrně málo. Společně s…

Před 12 měsíci

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 1 rokem

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…

Před 1 rokem

petr-skondrojanis-12-web

Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

S Petrem jsme dohromady poznaly snad už tisíce firem. Já díky mým rozhovorům, akcím a dalším aktivitám, Petr díky svému portálu COCUMA.cz a všemu, co kolem něj vytváří. A společně s těmi firmami jsme poznali i jejich zakladatele. V čem…

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-skondrojanis-web

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

Některé firmy se ve svých náborových inzerátech prezentují nějak, realita je ale úplně odlišná. O tom, jak se může veřejná prezentace firmy lišit od skutečnosti a jaký dopad to může mít na pověst firmy na trhu práce, mluvil v našem…

Před 1 rokem

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Přiznejme si to. Svět není ideální. Můžeme stokrát mluvit i firemních kulturách, motivaci zaměstnanců a vytváření prostředí, do kterého se budou těšit, ale stejně se zaměstnavatelé dostanou i do situací, kdy budou muset řešit problémové zaměstnance. A o nich je…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-hodnoty-web

Firemní hodnoty: Jak je budovat a proč?

Často, když se s podnikateli bavím o vnitřní kultuře jejich firem a vůbec o tom, jak podnikají, tak zmiňují hodnoty. Hodnoty, kterými se řídí. Přijde mi, že dnes se o nich mluví stále častěji. Je to nový trend, nebo podnikatelé…

Před 2 roky

jiri-fabian-web

Jiří Fabián: Tvorba podcastu CZpodcast, prodej firmy za desítky milionů, rozjezd startupu

Jiří Fabián je tak trochu můj kolega. Stejně jako já totiž vytváří vlastní podcast, který společně se svým kolegou pojmenoval CZpodcast. Je to jeden z nejstarších podcastů na českém trhu, ale zdaleka není největším Jirkovým úspěchem. Jirkovi se totiž povedlo…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-4-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Je tady další díl série rozhovorů s Petrem Skondrojanisem z Cocuma.cz, ve kterých si povídáme o nastavení firemní kultury. V dnešním díle rozebereme, jak ověřit, že naše vize o její podobě dává smysl nejen nám, ale i ostatním lidem. Hodně…

Před 2 roky

Doporučené články

stohy-papiru-web

14 „jak“ obsahového marketingu

Stav objednávky

Stav objednávky: Jaké e-maily posílat zákazníkovi?

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

Inzerce