Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Expanze e-shopu do zahraničí je nyní velmi atraktivních tématem pro spoustu firem. Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás vytváříme seriál, ve kterém rozebíráme jednotlivé nástrahy a příležitosti zahraniční expanze. A v tomto videu si povíme o expanzi do Německa.

Německo je pro mnoho firem strašák. Přesto je to naše sousední země, se kterou toho máme spoustu společného. Koluje o ní také mnoho nesmyslných mýtů a o jiných důležitých věcech se naopak skoro nemluví.

Společně s Milanem, který mám v této věci obrovské know-how a firmám v eVisions.cz s expanzí do Německa přímo pomáhá, jsme vše rozebrali a věříme, že jsme pro vás tak připravili materiál, který vám Německo ukáže z trochu jiné stránky a usnadní vám do něj expandovat.

Rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč do Německa expandovat?
  • Proč do něj expanduje tak málo firem?
  • Jaký je německý trh a na co se připravit?
  • Kdo na něm může uspět a kdo pohoří?
  • Kdy se do Německa vyplatí expandovat a kdy raději ne?
  • Co před expanzí promyslet?

V prvním díle našeho seriálu jsme si s Milanem povídali o tom, kdy vůbec nad expanzí přemýšlet.

Jak expandují české e-shopy?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný