Inzerce

Inzerce

Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?

Expanze e-shopu do zahraničí je nyní velmi atraktivních tématem pro spoustu firem. Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás vytváříme seriál, ve kterém rozebíráme jednotlivé nástrahy a příležitosti zahraniční expanze. A v tomto videu si povíme o expanzi do Německa.

Německo je pro mnoho firem strašák. Přesto je to naše sousední země, se kterou toho máme spoustu společného. Koluje o ní také mnoho nesmyslných mýtů a o jiných důležitých věcech se naopak skoro nemluví.

Společně s Milanem, který mám v této věci obrovské know-how a firmám v eVisions.cz s expanzí do Německa přímo pomáhá, jsme vše rozebrali a věříme, že jsme pro vás tak připravili materiál, který vám Německo ukáže z trochu jiné stránky a usnadní vám do něj expandovat.

Rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč do Německa expandovat?
  • Proč do něj expanduje tak málo firem?
  • Jaký je německý trh a na co se připravit?
  • Kdo na něm může uspět a kdo pohoří?
  • Kdy se do Německa vyplatí expandovat a kdy raději ne?
  • Co před expanzí promyslet?

V prvním díle našeho seriálu jsme si s Milanem povídali o tom, kdy vůbec nad expanzí přemýšlet.

Jak expandují české e-shopy?

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

daniel-gamrot-web

Nejupřímnější Freelance Klub: S Danielem Gamrotem o únavě v podnikání, byznys modelu i osobním marketingu

Inzerce