Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopySponzorovánoVideo

Expanze e-shopu do zahraničí je nyní velmi atraktivních tématem pro spoustu firem. Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás vytváříme seriál, ve kterém rozebíráme jednotlivé nástrahy a příležitosti zahraniční expanze. A v tomto videu si povíme o expanzi do Německa.

Německo je pro mnoho firem strašák. Přesto je to naše sousední země, se kterou toho máme spoustu společného. Koluje o ní také mnoho nesmyslných mýtů a o jiných důležitých věcech se naopak skoro nemluví.

Společně s Milanem, který mám v této věci obrovské know-how a firmám v eVisions.cz s expanzí do Německa přímo pomáhá, jsme vše rozebrali a věříme, že jsme pro vás tak připravili materiál, který vám Německo ukáže z trochu jiné stránky a usnadní vám do něj expandovat.

Rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč do Německa expandovat?
  • Proč do něj expanduje tak málo firem?
  • Jaký je německý trh a na co se připravit?
  • Kdo na něm může uspět a kdo pohoří?
  • Kdy se do Německa vyplatí expandovat a kdy raději ne?
  • Co před expanzí promyslet?

V prvním díle našeho seriálu jsme si s Milanem povídali o tom, kdy vůbec nad expanzí přemýšlet.

Jak expandují české e-shopy?

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu