Inzerce

Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?

Expanze e-shopu do zahraničí je nyní velmi atraktivních tématem pro spoustu firem. Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás vytváříme seriál, ve kterém rozebíráme jednotlivé nástrahy a příležitosti zahraniční expanze. A v tomto videu si povíme o expanzi do Německa.

Německo je pro mnoho firem strašák. Přesto je to naše sousední země, se kterou toho máme spoustu společného. Koluje o ní také mnoho nesmyslných mýtů a o jiných důležitých věcech se naopak skoro nemluví.

Společně s Milanem, který mám v této věci obrovské know-how a firmám v eVisions.cz s expanzí do Německa přímo pomáhá, jsme vše rozebrali a věříme, že jsme pro vás tak připravili materiál, který vám Německo ukáže z trochu jiné stránky a usnadní vám do něj expandovat.

Rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč do Německa expandovat?
  • Proč do něj expanduje tak málo firem?
  • Jaký je německý trh a na co se připravit?
  • Kdo na něm může uspět a kdo pohoří?
  • Kdy se do Německa vyplatí expandovat a kdy raději ne?
  • Co před expanzí promyslet?

V prvním díle našeho seriálu jsme si s Milanem povídali o tom, kdy vůbec nad expanzí přemýšlet.

Jak expandují české e-shopy?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí