Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jakubovi Rožovi ještě nebylo ani 30 let, ale už má za sebou bohatou podnikatelskou kariéru. Založil několik firem a projektů a zejména svou digitální agenturu Flow Media, která byla podle jeho slov velmi zisková a efektivní.

Jakub v poslední době začal svou pozornost v podnikání přesouvat do jiných projektů, ale v našem rozhovoru speciálně pro předplatitele shrnul nejdůležitější zkušenosti, které se v agenturním byznysu naučil.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

vaclav-svatek-web

V byznysu nepotřebujete jen chápat věci, ale i pracovat s emocemi | Václav Svátek (ČMIS)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy: Co nás naučila krize? | Petr Macek (Caflou)

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák