Inzerce

Inzerce

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad Novinky z onlajnu. Čím to je, že dokáže vyprodukovat tolik obsahu, a jaké si pro to nastavila interní procesy?

Hostem dnešního rozhovoru je ředitel eVisions Jaroslav Vidim. Sám přiznává, že nemá přesně spočítáno, kolik ho content marketing jeho agentury stojí, ale s jeho přínosy pro firmu je spokojen.

Povídali jsme si o tom, jak konkrétně tvorba nového obsahu probíhá, jak firma definovala svoji obsahovou strategii, jak upravila vlastní interní procesy a kolik lidí se na psaní článků a natáčení videí podílí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč eVisions investuje tolik času, peněz a energie do tvorby obsahu?
  • Jak se jí to vrací a jak content marketing vyhodnocuje?
  • Jak vypadá obsahová strategie eVisions a jak se jí v praxí řídí?
  • Jak Jaroslav motivuje svoje zaměstnance ke tvorbě vlastního obsahu?
  • Co by si firmy měly uvědomit, než s content marketingem začnou?

Podívejte se i na další rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Peta

Před 3 roky

To sa neda pocuvat. :)

Odpovědět »

Ducky

Před 7 měsíci

Ten člověk je eufemismem řečeno divný. Od takové agentury marketing? No tak to ani náhodou.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

spokojenypes-2016-web

Rok 2016 e-shopu SpokojenýPes.cz: Do čeho investovali čas a energii?

martin-masa-web

Martin Máša (Hnutí Duha): Pomohli jsme vyhrát přírodě. Zapojilo se 55 tisíc lidí

eliska-vyhnankova-web

Eliška Vyhnánková: Prodej školení a kurzů, podnikání na volné noze, osobní marketing

Inzerce