Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad Novinky z onlajnu. Čím to je, že dokáže vyprodukovat tolik obsahu, a jaké si pro to nastavila interní procesy?
Hostem dnešního rozhovoru je ředitel eVisions Jaroslav Vidim. Sám přiznává, že nemá přesně spočítáno, kolik ho content marketing jeho agentury stojí, ale s jeho přínosy pro firmu je spokojen.
Povídali jsme si o tom, jak konkrétně tvorba nového obsahu probíhá, jak firma definovala svoji obsahovou strategii, jak upravila vlastní interní procesy a kolik lidí se na psaní článků a natáčení videí podílí.
Peta
Před 3 roky
To sa neda pocuvat. :)
Odpovědět »
Ducky
Před 10 měsíci
Ten člověk je eufemismem řečeno divný. Od takové agentury marketing? No tak to ani náhodou.
Odpovědět »