Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“.
O samotné Popradské Kávě toho v ní ale příliš nepadne. Stejně, jako v ní nepadne nic o tom, proč by si ji měl někdo koupit a v čem je jiná než ostatní. Nenajdete v ní také žádnou celebritu. Proč je podle Michala tak úspěšná a s jakými zásadami se dnes tvoří úspěšné reklamy?
Na příkladu této jedné konkrétní reklamy jsme rozebrali, jak probíhala její tvorba, jak se na začátku definovaly její cíle a co všechno obsahuje, ačkoliv to laický divák nevidí.
Pokud jste reklamu neviděli, můžete to napravit zde:
Zdroj videa: ZARAGUZA
Další videa o reklamě a marketingu:
- Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost
- Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?
- Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra
- Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami
Komentáře čtenářů: 0