Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Reklamní a marketingové agentury

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 7 roky

jiri-komar-web

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Ostravské AdVisio hledá nové zaměstnance. A pomoci mu v tom má marketingový večer MarketingON. Má to ale smysl?

Před 7 roky

Inzerce

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

A když vás média označují za úspěšného mladého podnikatele. Je vám to k něčemu?

Před 7 roky

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Před 7 roky

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 7 roky

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 7 roky

pavel-pajkrt-web

Pavel Pajkrt: Co to je Jalapeňo 3.0 a proč Google provádí sabotáž?

Od 21. června probíhá postupné nasazení aktualizace vyhledávání s názvem Jalapeňo 3.0.

Před 7 roky

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 7 roky

jiri-gunka-web

VIDEO: Jiří Guňka (Besteto): Jak může e-shop dělat lokální marketing?

Jaké nástroje k lokálnímu marketingu využít a kdo ho v Česku dělá dobře?

Před 7 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 8 roky

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Vedle teorie jsme probrali i praktické příklady českých i zahraničních značek.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce