Kreativních agentur není stále dost. V polovině června uvedla agentura ACOMWARE na trh novou značku – Blueglue. Jak vznikla a kde vidí díru na trhu?
Pro Blueglue pracuje 20 specialistů a zaměřuje se primárně na budování vizuálních identit, tvorbu obsahu a videoprodukci. Řídí ji pan Blazer – bývalý youtuber a dnes specialista na sociální sítě a marketing Pavel Paradýs, který v ACOMWARE řídil oddělení výkonnostního a social media marketingu.
Jak se v roce 2021 zakládají agentury a jaký byznys se skrývá za Blueglue? O tom je tento rozhovor, který najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.