Inzerce

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem.

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu v malých a středních firmách. Umí sbírat data z webu, e-shopu či prakticky z jakýchkoliv jiných zdrojů, kombinovat je s daty o zákaznících a s jejich využitím automatizovat digitální marketing. Umožní obluhovat mnoho kanálů, jako jsou sociální sítě, e-mailing, SMS, weby, blogy či mobilní aplikace najednou a vyhodocovat a optimalizovat výsledky. V jedné aplikaci bez komplikovaných integrací mnoha různých řešení.

Do Incomakeru můžete investovat na platformě Fundlift, kde právě běží jeho equity-crowdfundingová kampaň. Fundlift umožňuje drobným investorům investovat do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. „Incomaker sbírá kapitál na Fundliftu, protože Fundlift vybírá kvalitní projekty, u kterých je předpoklad vysoké úspěšnosti a v rámci fundraisingu jim poskytuje i marketingovou podporu,“ dodává CEO Incomakeru Tomáš Šalamon.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Incomaker vznikl a jak probíhá jeho vývoj?
  • Jak se tvoří „roadmapa“ projektu a jak se organizuje vývoj několika nástrojů současně?
  • Jak se dá konkurovat velikánům, jako je MailChimp a další?
  • Jak funguje byznys Incomakeru a jaké má cíle do budoucna?
  • Jak dnes pracuje s daty a co vše o uživatelích dokáže zjistit?
  • Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing a které profese v něm zaniknou?

Další videa, která se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?