Inzerce

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem.

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu v malých a středních firmách. Umí sbírat data z webu, e-shopu či prakticky z jakýchkoliv jiných zdrojů, kombinovat je s daty o zákaznících a s jejich využitím automatizovat digitální marketing. Umožní obluhovat mnoho kanálů, jako jsou sociální sítě, e-mailing, SMS, weby, blogy či mobilní aplikace najednou a vyhodocovat a optimalizovat výsledky. V jedné aplikaci bez komplikovaných integrací mnoha různých řešení.

Do Incomakeru můžete investovat na platformě Fundlift, kde právě běží jeho equity-crowdfundingová kampaň. Fundlift umožňuje drobným investorům investovat do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. „Incomaker sbírá kapitál na Fundliftu, protože Fundlift vybírá kvalitní projekty, u kterých je předpoklad vysoké úspěšnosti a v rámci fundraisingu jim poskytuje i marketingovou podporu,“ dodává CEO Incomakeru Tomáš Šalamon.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Incomaker vznikl a jak probíhá jeho vývoj?
  • Jak se tvoří „roadmapa“ projektu a jak se organizuje vývoj několika nástrojů současně?
  • Jak se dá konkurovat velikánům, jako je MailChimp a další?
  • Jak funguje byznys Incomakeru a jaké má cíle do budoucna?
  • Jak dnes pracuje s daty a co vše o uživatelích dokáže zjistit?
  • Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing a které profese v něm zaniknou?

Další videa, která se vám budou líbit:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jak na něj přesunout váš web? | Jakub Kadeřávek

petr-pilin-web

Cloud pro firmy: Jak probíhá migrace? | Petr Pilin (iPodnik)

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek