Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem.

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu v malých a středních firmách. Umí sbírat data z webu, e-shopu či prakticky z jakýchkoliv jiných zdrojů, kombinovat je s daty o zákaznících a s jejich využitím automatizovat digitální marketing. Umožní obluhovat mnoho kanálů, jako jsou sociální sítě, e-mailing, SMS, weby, blogy či mobilní aplikace najednou a vyhodocovat a optimalizovat výsledky. V jedné aplikaci bez komplikovaných integrací mnoha různých řešení.

Do Incomakeru můžete investovat na platformě Fundlift, kde právě běží jeho equity-crowdfundingová kampaň. Fundlift umožňuje drobným investorům investovat do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. „Incomaker sbírá kapitál na Fundliftu, protože Fundlift vybírá kvalitní projekty, u kterých je předpoklad vysoké úspěšnosti a v rámci fundraisingu jim poskytuje i marketingovou podporu,“ dodává CEO Incomakeru Tomáš Šalamon.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Incomaker vznikl a jak probíhá jeho vývoj?
  • Jak se tvoří „roadmapa“ projektu a jak se organizuje vývoj několika nástrojů současně?
  • Jak se dá konkurovat velikánům, jako je MailChimp a další?
  • Jak funguje byznys Incomakeru a jaké má cíle do budoucna?
  • Jak dnes pracuje s daty a co vše o uživatelích dokáže zjistit?
  • Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing a které profese v něm zaniknou?

Další videa, která se vám budou líbit:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu