Inzerce

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy.

Inzerce

E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu, jako je třeba vydavatelství Czech News Center (neboli CNC), pod který spadají portály jako E15, Reflex, Blesk a další. Jak mohou různé magazíny, blogy a další podobné projekty k e-mail marketingu přistoupit, jsem si povídal s Vojtou Bulířem ze SmartEmailingu.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podcastu o marketingu.

Další rozhovory o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

pepejeans-web

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

zuzana-sevcikova-web

Vlastní tým na volné noze: Jak ho vytvořit? | Zuzana Ševčíková

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí