Inzerce

Inzerce

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

V dnešním rozhovoru bych si budeme povídat o marketingu. V něm vzhledem k aktuální ekonomické situaci řada firem šetří peníze a zmenšuje svoje marketingové rozpočty. Zda je to dobrý nápad a jak nad marketingem v době koronavirové přemýšlet, proberu s marketingovým stratégem a konzultantem ApuTime Martinem Klegou.

Inzerce

Nenechte si ujít:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Odkazové příležitosti

Jak hledat příležitosti pro získávání zpětných odkazů?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Krizový plán pro freelancery, finanční rozvaha, budoucnost trhu

tomas-bartek-web

Expandujete? Připravte svoje marketéry na časté potíže

Inzerce