Inzerce

Martin Lonský (ApuTime): Jak váš byznys změní 3,5 měsíce s americkými startupy?

Zakladatel inteligentního nástroje pro projektové řízení ApuTime Martin Lonský vycestoval na 3,5 měsíce do USA. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co mu tato cesta dala a jaké zkušenosti do podnikání získal od amerických startupů.

Inzerce

Do USA, konkrétně do New Yorku, vycestoval díky spolupráci s agenturou CzechInvest. Celá cesta pro něj znamenala výraznou finanční investici a její realizace nebyla jednoduchá. Díky ní měl ale možnost poznat spoustu zkušených podnikatelů (včetně třeba zakladatele Trella) a probrat s nimi výzvy, které řeší při budování ApuTime.

Dnes se s námi podělil o ty největší zkušenosti, které v Americe získal, a o poznání, v čem bychom se měli od tamních startupů inspirovat a jak můžeme změnit svůj přístup k podnikání. Celý rozhovor si můžete vzít s sebou i na cesty, a to ve formě našeho podcastu o podnikání.

S Martinem si můžete poslechnout i rozhovor o jeho startupu ApuTime.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Martin s ApuTime dostal do Ameriky a jak to můžete zkusit i vy?
  • Jak celá cesta probíhala a jak se na ni připravoval?
  • Koho v USA potkal a jaké zkušenosti díky němu získal?
  • Co se naučil od amerických firem a jak nové poznatky využívá ve svém byznysu?
  • Co zjistil, že dělal v podnikání špatně, a co by příště udělal jinak?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory o byznysu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy