Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a teď se chystají uspět na světovém trhu.

David Klečka je jedním ze tří matematiků, kteří stojí za startupem Yieldigo. Do něj investoval například fond Bohemia Venture Capital, s jehož spoluzakladatel Přemyslem Rubešem jsem natáčel před několika měsíci. Přemysl tehdy zmínil, že investují především do startupů s vědeckým základem, což na Yieldigo skvěle pasuje.

Jeho spuštění totiž předcházely tři roky příprav, při kterých David společně se svými kolegy hledal způsob, jak maloobchodníkům pomoci s optimalizací jejich cen. Když se povedlo najít algoritmus, který toto splňuje, bylo z části vybráno. Teď už scházelo „jen“ rozjet byznys.

Jak to celé probíhalo a jak dnes Yieldigo funguje, si můžete poslechnout v našem rozhovoru výše, ale také v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se hledá matematická rovnice, která změní stanovování cen v maloochodě?
  • Jak se zakládá startup, který má výrazně změnit celé odvětví?
  • V čem spočívá největší hodnota Yieldiga?
  • Díky čemu byl do dvou let v zelených číslech?
  • Jak David nad byznysem přemýšlí a jaké největší výzvy ho teď čekají?

Další rozhovory o startupech v ČR:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jaroslav-baier-web

Smlouvy s investory: Na co si dát pozor? | Jaroslav Baier

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce