Inzerce

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a teď se chystají uspět na světovém trhu.

David Klečka je jedním ze tří matematiků, kteří stojí za startupem Yieldigo. Do něj investoval například fond Bohemia Venture Capital, s jehož spoluzakladatel Přemyslem Rubešem jsem natáčel před několika měsíci. Přemysl tehdy zmínil, že investují především do startupů s vědeckým základem, což na Yieldigo skvěle pasuje.

Jeho spuštění totiž předcházely tři roky příprav, při kterých David společně se svými kolegy hledal způsob, jak maloobchodníkům pomoci s optimalizací jejich cen. Když se povedlo najít algoritmus, který toto splňuje, bylo z části vybráno. Teď už scházelo „jen“ rozjet byznys.

Jak to celé probíhalo a jak dnes Yieldigo funguje, si můžete poslechnout v našem rozhovoru výše, ale také v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se hledá matematická rovnice, která změní stanovování cen v maloochodě?
  • Jak se zakládá startup, který má výrazně změnit celé odvětví?
  • V čem spočívá největší hodnota Yieldiga?
  • Díky čemu byl do dvou let v zelených číslech?
  • Jak David nad byznysem přemýšlí a jaké největší výzvy ho teď čekají?

Další rozhovory o startupech v ČR:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

lukas-krcil-web

Rozjezd startupu Hedepy a prodej psychoterapie on-line | Lukáš Krčil

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy