Inzerce

Inzerce

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a teď se chystají uspět na světovém trhu.

David Klečka je jedním ze tří matematiků, kteří stojí za startupem Yieldigo. Do něj investoval například fond Bohemia Venture Capital, s jehož spoluzakladatel Přemyslem Rubešem jsem natáčel před několika měsíci. Přemysl tehdy zmínil, že investují především do startupů s vědeckým základem, což na Yieldigo skvěle pasuje.

Jeho spuštění totiž předcházely tři roky příprav, při kterých David společně se svými kolegy hledal způsob, jak maloobchodníkům pomoci s optimalizací jejich cen. Když se povedlo najít algoritmus, který toto splňuje, bylo z části vybráno. Teď už scházelo „jen“ rozjet byznys.

Jak to celé probíhalo a jak dnes Yieldigo funguje, si můžete poslechnout v našem rozhovoru výše, ale také v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se hledá matematická rovnice, která změní stanovování cen v maloochodě?
  • Jak se zakládá startup, který má výrazně změnit celé odvětví?
  • V čem spočívá největší hodnota Yieldiga?
  • Díky čemu byl do dvou let v zelených číslech?
  • Jak David nad byznysem přemýšlí a jaké největší výzvy ho teď čekají?

Další rozhovory o startupech v ČR:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-6-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak investovat do firem a časté chyby investorů

petr-macek-web

Petr Macek (Caflou.cz): Největší chyby v roce 2019, růst firmy, marketing, zvyšování cen, rozšíření týmu

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Facebook video

8 mýtů kolem videa na Facebooku, kterým nevěřte

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

petr-novak-web

Petr Novák: Co obnáší digitální nomádství?

pavel-barnet-web

Pavel Barnet: Jak najít a vést svoje zaměstnance?

Inzerce