Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý proces v praxi vypadá a jak jej můžete využít i vy na začátku podnikání.

Inzerce

Vymyslet nový produkt nebo novou službu není těžké. Každý má spoustu nápadů. Mnohem těžší je ale roztřídit nápady na ty bez šance na úspěch a na ty, které mohou fungovat. Řada začínajících podnikatelů podcení právě tuto fázi. Neví, jak zájem trhu ověřit, jak vytvořit první prototyp a jak svůj nápad uvést na trh. A přesně o tom je tento rozhovor.

Rozhovor vznikl ve spolupráci s PR agenturou Fenek, se kterou pro vás připravujeme podrobné rozhovory o fungování českých startupů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč dnes firmy potřebují pomáhat s vymýšlením nových produktů?
  • Jak se nové produkty v praxi vymýšlí?
  • Jak se ověřuje, že o ně bude mít trh zájem?
  • Jak se vytváří prototypy a jak to zvládne i začínající podnikatel?
  • Kde získat zpětnou vazbu a jak s ní pracovat?
  • V čem dělají začínající podnikatelé nejčastěji chybu?

Další videa pro rozjezd vašeho byznysu:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

frantisek-vojik-web

Jak se chirurg stane manažerem? | František Vojík

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
horeni-roz-web

Ve 30 jsou milionáři. Jak byznys mění jejich život? | Libor Hoření a Jakub Rož

Komentáře

Matěj

Před 5 roky

O jaké stránce na hledání freelancerů „fire…???“ se zhruba okolo 47 minuty hovoří? Nějak jsem to nikde nedohledal. :( Děkuju

Odpovědět »

Vojtěch Mareš

Před 5 roky

Skvělý rozhovor.Velký pozitivní náboj do českého prostředí. Děkuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce