Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý proces v praxi vypadá a jak jej můžete využít i vy na začátku podnikání.

Vymyslet nový produkt nebo novou službu není těžké. Každý má spoustu nápadů. Mnohem těžší je ale roztřídit nápady na ty bez šance na úspěch a na ty, které mohou fungovat. Řada začínajících podnikatelů podcení právě tuto fázi. Neví, jak zájem trhu ověřit, jak vytvořit první prototyp a jak svůj nápad uvést na trh. A přesně o tom je tento rozhovor.

Rozhovor vznikl ve spolupráci s PR agenturou Fenek, se kterou pro vás připravujeme podrobné rozhovory o fungování českých startupů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč dnes firmy potřebují pomáhat s vymýšlením nových produktů?
  • Jak se nové produkty v praxi vymýšlí?
  • Jak se ověřuje, že o ně bude mít trh zájem?
  • Jak se vytváří prototypy a jak to zvládne i začínající podnikatel?
  • Kde získat zpětnou vazbu a jak s ní pracovat?
  • V čem dělají začínající podnikatelé nejčastěji chybu?

Další videa pro rozjezd vašeho byznysu:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Matěj

Před 6 roky

O jaké stránce na hledání freelancerů „fire…???“ se zhruba okolo 47 minuty hovoří? Nějak jsem to nikde nedohledal. :( Děkuju

Odpovědět »

Vojtěch Mareš

Před 5 roky

Skvělý rozhovor.Velký pozitivní náboj do českého prostředí. Děkuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého