Inzerce

Inzerce

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta.

Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk a vaši obchodní činnost na něj delegovat. Asi tak lze jednoduše popsat, co vlastně SALESDOCk dělá a v čem firmám pomáhá. Kromě samotného prodeje klientům pomáhá i s nastavením celkové obchodní strategie a případně i s vybudováním vlastního obchodního týmu.

S Michalem Vojtou, který SALESDOCk spoluzaložil, jsme si povídali o tom, jak by prodej (nejen) ze strany startupů měl vypadat, jak ve firmě vychovávají nové obchodníky a s jakými technikami můžete při setkání s vašimi klienty uspět.

Probrali jsme i historii SALESDOCk a jeho firemní kulturu, kterou sám Michal označuje za špičkovou. Firma má rovněž 2 CEO, což není příliš obvyklé. Jak si mezi sebou rozdělují práci a nejsou dva kohouti na jeden dvorek moc? I o tom bylo dnešní video.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak dělat sales ve 21. století?
  • Co v salesu skutečně funguje a čemu se vyvarovat?
  • Jaké strategie a postupy při prodeji používají v SALESDOCku?
  • Co je největším know-how SALESDOCku?
  • Kde dělají startupy v rámci obchodu nejčastěji chybu?
  • Jak se v SALESDOCku budovala firemní kultura?
  • Jaké má Michal se svou firmou další plány?

Další videa o startupech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

marek-kriz-web

Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Tvorba eshopu

Píše se e-shop, nebo eshop?

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Jak se seznamovat

Jak může i introvert navázat komunikaci s kýmkoliv?

Inzerce