Inzerce

Inzerce

Jan Zajíc: Přes Favi.cz se ročně prodá nábytek za miliardu korun

Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu. Že to funguje, dokazují i čísla – ročně se přes Favi.cz prodá zboží za 1 miliardu korun.

Hostem dalšího rozhovoru MladýPodnikatel.cz byl spoluzakladatel Favi.cz Jan Zajíc. Bavili jsme se o tom, jak vlastně vyhledávač nábytku funguje, jak se skrze něj vydělávají peníze a co je na celém jeho byznysu největší výzvou.

Probrali jsme i stav českých e-shopů s nábytkem a největší příležitosti, které tento segment nabízí. Jelikož je Favi.cz především technologický projekt, zabrousili jsme i k tématu iOS a Android aplikací či k neuronovým sitím.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu Favi tak vyrostlo a co jeho růst nejvíce nastartovalo?
  • Jak funguje český online trh s nábytkem a kolik lidí už dneska nakupuje skříně na internetu?
  • Čeho se na Favi prodá nejvíce?
  • Jak funguje byznys model Favi.cz a jak pracuje s prodejci nábytku?
  • Jaké technologie Favi.cz využívá a co plánuje do budoucna?

Inspirace pro vás. Zadarmo a teď hned:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

vit-endler-6-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak investovat do firem a časté chyby investorů

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

martin-kotek-web

Martin Kotek: Jak virtuální realita změní svět (a e-commerce s ním)?

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Inzerce