Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Zajíc: Přes Favi.cz se ročně prodá nábytek za miliardu korun

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu. Že to funguje, dokazují i čísla – ročně se přes Favi.cz prodá zboží za 1 miliardu korun.

Hostem dalšího rozhovoru MladýPodnikatel.cz byl spoluzakladatel Favi.cz Jan Zajíc. Bavili jsme se o tom, jak vlastně vyhledávač nábytku funguje, jak se skrze něj vydělávají peníze a co je na celém jeho byznysu největší výzvou.

Probrali jsme i stav českých e-shopů s nábytkem a největší příležitosti, které tento segment nabízí. Jelikož je Favi.cz především technologický projekt, zabrousili jsme i k tématu iOS a Android aplikací či k neuronovým sitím.

Co se ve videu dozvíte?

  • Díky čemu Favi tak vyrostlo a co jeho růst nejvíce nastartovalo?
  • Jak funguje český online trh s nábytkem a kolik lidí už dneska nakupuje skříně na internetu?
  • Čeho se na Favi prodá nejvíce?
  • Jak funguje byznys model Favi.cz a jak pracuje s prodejci nábytku?
  • Jaké technologie Favi.cz využívá a co plánuje do budoucna?

Inspirace pro vás. Zadarmo a teď hned:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký