Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

VideoZačátky

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jestli má někdo zkušenosti s rozjížděním nových úspěšných projektů na internetu, je to právě Tomáš Čupr. Konec konců, říká se mu „Rozjížděč“. Jak ale sám přiznává, jeho život nebyl vždy jen o úspěchu, a to jak v podnikání, tak i v životě. Naopak, je plný obětí – kvůli byznysu musel změnit zemi, ve které žil, opustit dobře našlápnutou firmu, ve které měl podíl, a začít úplně od nuly.

Když jsem přemýšlel, o čem se s Tomášem bavit (témat mě napadlo snad milion), zvolil jsem ta, která podle mě mohou pozitivně ovlivnit nejvíce lidí. Ptal jsem se tedy, jak přišel na tři tak dobré nápady v relativně krátkém čase, jak jednotlivé projekty rozjížděl, jak uvažoval nad jejich potenciálem a jak sháněl lidi, kteří mu pomohou v podnikání uspět.

Přeji si, aby náš rozhovor přispěl k tomu, že v Česku i na Slovensku budeme mít ještě více „Tomášů Čuprů“ a že třeba i vás video inspiruje nebo nakopne a za pár let budete na podobné otázky odpovídat také.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Tomáš přišel na nápady založit Slevomat, DámeJídlo i Rohlík?
  • V čem se realizace jednotlivých projektů lišila?
  • Jak konkrétně se Tomáš inspiruje v zahraničí a jak svoje nápady validuje?
  • Jak probíhaly začátky rozjezdů nových projektů?
  • Co je Tomášova vize, proč je důležitá a jak ji předává ostatním?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a proč mu nevadí pověst rasa?
  • Jak do svých projektů získal investory a s čím za nimi přišel?
  • Proč podle něj řada podnikatelů ve skutečnosti nechce uspět?
  • Jak uvažuje nad svým osobním brandem a jak jej buduje?
  • Proč se toho o něm dozvíte hodně, ale jen velmi málo o jeho soukromí?

Tomáš v tom není sám. Know-how předávali i další:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 3

  1. návštěvník

    -

    Ivo Lukačovič a to druhé jméno bylo jaké? Nerozuměl jsem. Děkuji

    Odpovědět
    • Antonín Pánek

      -

      Aleš Zavoral – majitel Alzy

      Odpovědět
  2. kofola

    -

    cupr vyzeral strasne otraveny, ze tam je z donutenia a vobec sa mu nechce do toho rozhovoru

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu