Inzerce

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jestli má někdo zkušenosti s rozjížděním nových úspěšných projektů na internetu, je to právě Tomáš Čupr. Konec konců, říká se mu „Rozjížděč“. Jak ale sám přiznává, jeho život nebyl vždy jen o úspěchu, a to jak v podnikání, tak i v životě. Naopak, je plný obětí – kvůli byznysu musel změnit zemi, ve které žil, opustit dobře našlápnutou firmu, ve které měl podíl, a začít úplně od nuly.

Když jsem přemýšlel, o čem se s Tomášem bavit (témat mě napadlo snad milion), zvolil jsem ta, která podle mě mohou pozitivně ovlivnit nejvíce lidí. Ptal jsem se tedy, jak přišel na tři tak dobré nápady v relativně krátkém čase, jak jednotlivé projekty rozjížděl, jak uvažoval nad jejich potenciálem a jak sháněl lidi, kteří mu pomohou v podnikání uspět.

Přeji si, aby náš rozhovor přispěl k tomu, že v Česku i na Slovensku budeme mít ještě více „Tomášů Čuprů“ a že třeba i vás video inspiruje nebo nakopne a za pár let budete na podobné otázky odpovídat také.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Tomáš přišel na nápady na podnikání – založit Slevomat, DámeJídlo i Rohlík?
  • V čem se realizace jednotlivých projektů lišila?
  • Jak konkrétně se Tomáš inspiruje v zahraničí a jak svoje nápady validuje?
  • Jak probíhaly jeho začátky podnikání a rozjezdů nových projektů?
  • Co je Tomášova vize, proč je důležitá a jak ji předává ostatním?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a proč mu nevadí pověst rasa?
  • Jak do svých projektů hledal investory a s čím za nimi přišel?
  • Proč podle něj řada podnikatelů ve skutečnosti nechce uspět?
  • Jak uvažuje nad svým osobním brandem a jak jej buduje?
  • Proč se toho o něm dozvíte hodně, ale jen velmi málo o jeho soukromí?

Tomáš v tom není sám. Know-how předávali i další:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

návštěvník

Před 4 roky

Ivo Lukačovič a to druhé jméno bylo jaké? Nerozuměl jsem. Děkuji

Odpovědět »

Antonín Pánek

Před 4 roky

Aleš Zavoral – majitel Alzy

Odpovědět »

kofola

Před 4 roky

cupr vyzeral strasne otraveny, ze tam je z donutenia a vobec sa mu nechce do toho rozhovoru

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda