Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jestli má někdo zkušenosti s rozjížděním nových úspěšných projektů na internetu, je to právě Tomáš Čupr. Konec konců, říká se mu „Rozjížděč“. Jak ale sám přiznává, jeho život nebyl vždy jen o úspěchu, a to jak v podnikání, tak i v životě. Naopak, je plný obětí – kvůli byznysu musel změnit zemi, ve které žil, opustit dobře našlápnutou firmu, ve které měl podíl, a začít úplně od nuly.

Když jsem přemýšlel, o čem se s Tomášem bavit (témat mě napadlo snad milion), zvolil jsem ta, která podle mě mohou pozitivně ovlivnit nejvíce lidí. Ptal jsem se tedy, jak přišel na tři tak dobré nápady v relativně krátkém čase, jak jednotlivé projekty rozjížděl, jak uvažoval nad jejich potenciálem a jak sháněl lidi, kteří mu pomohou v podnikání uspět.

Přeji si, aby náš rozhovor přispěl k tomu, že v Česku i na Slovensku budeme mít ještě více „Tomášů Čuprů“ a že třeba i vás video inspiruje nebo nakopne a za pár let budete na podobné otázky odpovídat také.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Tomáš přišel na nápady na podnikání – založit Slevomat, DámeJídlo i Rohlík?
  • V čem se realizace jednotlivých projektů lišila?
  • Jak konkrétně se Tomáš inspiruje v zahraničí a jak svoje nápady validuje?
  • Jak probíhaly jeho začátky podnikání a rozjezdů nových projektů?
  • Co je Tomášova vize, proč je důležitá a jak ji předává ostatním?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a proč mu nevadí pověst rasa?
  • Jak do svých projektů hledal investory a s čím za nimi přišel?
  • Proč podle něj řada podnikatelů ve skutečnosti nechce uspět?
  • Jak uvažuje nad svým osobním brandem a jak jej buduje?
  • Proč se toho o něm dozvíte hodně, ale jen velmi málo o jeho soukromí?

Tomáš v tom není sám. Know-how předávali i další:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

návštěvník

Před 6 roky

Ivo Lukačovič a to druhé jméno bylo jaké? Nerozuměl jsem. Děkuji

Odpovědět »

Antonín Pánek

Před 6 roky

Aleš Zavoral – majitel Alzy

Odpovědět »

kofola

Před 6 roky

cupr vyzeral strasne otraveny, ze tam je z donutenia a vobec sa mu nechce do toho rozhovoru

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)