Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Podle slov Radka Procházky dělá v Česku to, co jeho firma, maximálně 30 lidí. Pomáhá firmám v oblasti komerčních nemovitostí, ať už jde o kanceláře, sklady nebo něco jiného. Jak celá firma vznikla, jakou nejdůležitější radu dostal Radek od zkušenějších podnikatelů a proč by teď firmy měly zbystřit, si budeme povídat v tomto rozhovoru.

Polovinu rozhovoru jsme věnovali podnikání. Ptal jsem se na to, jak se Radkovi povedlo vybudovat tak úspěšnou firmu a co se naučil nejen od zkušených manažerů z obrovských značek, ale i od mnicha, kterého potkal kdesi v údolí. Druhou část rozhovoru už věnujeme současnému stavu trhu komerčních nemovitostí, který je samozřejmě zasažen pandemií koronaviru. Rozhovor najdete i jako podcast o podnikání.

Další rozhovory, které si nenechte ujít:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Stroganof

Před 4 roky

To nejzajimavejsi na celem rozhovoru je to, jak se pan Prochazka dokaze celych 58 minut pretvatovat. Je to clovek, ktery nikdy nikomu neda nic zadarmo (viz rady zdarma) a za kazde situace bude chtit ziskat nejakou vyhodu.

V dobe korony zakazal svym lidem homeoffice, rozdal 1 respirator a plosne snizil platy, protoze kazdy je prece nahraditelny a v dobe korony byly vsude zastavene nabory.

Je to vskutku zly clovek i kdyz na videu vypada jak sympatak.

Odpovědět »

Martin

Před 4 roky

Plne souhlasim s komentarem vyse.Pan Prochazka je naprosto zbytecna lidska existence.

Odpovědět »

Katka

Před 3 roky

Muzu potvrdit ze pan Prochazka je falesny clovek, sebestredny egoista, ktery ale umi velmi dobre mluvit, prodavat a manipulovat.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

miroslav-mikulik-web

Jak přežít krizi v B2B podnikání? | Miroslav Mikulík (Tisk Kvalitně)

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)