Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak přežít krizi v B2B podnikání? | Miroslav Mikulík (Tisk Kvalitně)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ve většině mých rozhovorů se věnuji byznysům zaměřeným na koncového zákazníka. Dnes ale z B2C přepneme na B2B.

Povídat si budu s Miroslavem Mikulíkem ze společnosti Tisk Kvalitně, která je na trhu už 9 let, pracuje pro ni 9 lidí, v roce 2020 dosáhla obratu 42 milionů korun a odbavila v něm kolem 3800 objednávek tištěných materiálů, potisku textilu nebo třeba reklamních předmětů.

Povídat si budeme o tom, jaké to je podnikat v B2B v době pandemie a jak se firma s krizí zatím vypořádala. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro váš B2B byznys:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný