Inzerce

Vít Kršňák: Budování Tisk-Kvalitně.cz, B2B sales, zprostředkování služeb

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Podobná copy centra známe asi všichni. Stačí do nich přinést grafický návrh vizitky nebo něčeho jiného a oni vám to vytisknou. Jenomže Tisk-Kvalitně.cz jde mnohem dál a z tiskařských služeb vytvořil velký byznys, do kterého zapojil stovky externích dodavatelů.

Společně se spolumajitelem Tisk-Kvalitně.cz jsme si povídali o tom, jak celá jejich služba funguje, jak přemýšlí nad jejím rozvojem a jak svým zákazníkům garantují nejvyšší kvalitu vytištěných produktů. Probrali jsme ale také interní know-how v B2B prodeji a způsob, jakým se Tisk-Kvalitně.cz dostává ke svým zákazníkům.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vzniklo Tisk-Kvalitně.cz a v čem se liší od klasických copy center?
  • Jak Tisk-Kvalitně.cz funguje a jak získal tolik dodavatelů?
  • Jak podnikat ve zprostředkování služeb a na co si dát pozor?
  • Jak Tisk-Kvalitně.cz přistupuje k B2B salesu a co mu v něm funguje nejvíce?
  • Jak se budou tiskařské služby vyvíjet do budoucna?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)