Inzerce

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host dnešního rozhovoru.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, jsme si povídali třeba o tom, proč vůbec Roman opustil volnou nohu a začal budovat vlastní agenturu, jak to ovlivnilo jeho měsíční příjmy a co všechno se jako šéf firmy musel naučil.

Probírali jsme ale i jeho tvůrčí proces, protože jako zkušený copywriter, obsahový stratég a marketér obecně musí tvorbě věnovat spoustu času. Nezapomněli jsme ani na lidi – jak je do své firmy vybírá, jak je řídí a co doporučuje těm, kteří si náš rozhovor poslechnou.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se člověku změní život, když založí vlastní agenturu?
  • Jaké byly začátky Pábení a jak do něj Roman sháněl první kolegy?
  • V čem se nejvíce liší podnikání na volné noze s budováním firmy?
  • Podle čeho se dnes Roman v podnikání rozhoduje a jak nad ním přemýšlí?
  • Jak pracuje s lidmi a jak se v jeho firmě průběžně mění?
  • Jak buduje svou osobní značku a jak značku Pábení?
  • Co může člověk na volné noze udělat pro to, aby se posunul dál?

Další rozhovory o budování agentur:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost