Inzerce

Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?

Pokud jste byli v roce 2014 na ostravském barcampu, určitě si vzpomenete na přednášku Lukáše Greně. Byla o tom, jak se se svojí firmou Moravio dostal do dluhu přes 1 milion korun a jak prezentace firem mnohdy neodpovídá realitě.

Inzerce

Lukáš přednášel i o rok později. Už tehdy naznačil, že se firmě začíná dařit. Dnes je situace opět jiná. Moravio má stále svůj milionový dluh a rozrostlo se o několik lidí. Také pracuje na jiných klientech a na jejím vedení se podílí nový člověk.

Stalo se to hodně. Lukáš v rozhovoru rozebírá svoje největší chyby a dává doporučení, čemu se při budování firmy vyvarovat, na co si dát pozor a proč nedělat pro klienty weby. Také vypráví o tom, jak firma byla 6 dní „od smrti“ a proč pro něj chce pracovat tolik lidí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Moravio dostalo do dluhu přes 1 milion korun?
  • Co zapříčinilo jeho největší finanční ztráty?
  • Jaké největší chyby Lukáš v podnikání udělal?
  • Proč má Moravio i nadále dluh nezplacený?
  • Jak se vede svobodná firma a jaká má takové vedení negativa?
  • Proč je tvorba webů pro klienty těžký byznys?
  • Jak Lukáš ve firmě rozděluje pravomoci a předává vedení?
  • Co by doporučil ostatním podnikatelům?

Lukášovy přednášky:

Agentura Moravio:

Moravio klientům pomáhá s tvorbou webových stránek a s online marketingem obecně. Založeno bylo v roce 2012, aktuálně má ročním obrat kolem 6 milionů korun  meziročně roste o 25 %. Mezi jeho klienty najdete třeba Veolia Energie, Bushman, Vekra, Nielsen nebo Tieto. Sídlí v Ostravě, kde aktuálně hledá nové kolegy – primárně vývojáře.

14632628_10155253566838942_849762969_o

14600773_10155253566908942_1527428611_o

14646837_10155253566918942_2119209063_o

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Skvělý přístup, chce více otevřených lidí a méně falešnosti, a to nejen uvnitř podniku, ale i při styku s klienty. Bylo by fajn, kdyby se mentalita společnosti pohla více tímto směrem a otevřenost se někdy nebrala jako „slabost“ partnera či dodavatele řešení.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

*chce TO více… (něco vypadlo ;))

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 5 roky

Moc pěkný a zajímavý rozhovor! Rozhodně bych podepsal to s tvorbou menších webů – být „vydíraný“ ve stylu, že konkurence (nebo bratranec kámoše) to udělá levněji je opravdu častý jev a je s ním třeba rázně bojovat – neustoupit. A samozřejmě se to navíc kombinuje opět již s řečeným – že každý Čech všemu rozumí a kecá do toho, což může vyústit v předělávání „zadarmo“ a tím se dostáváme k nutnosti dobře sepsané smlouvy a vymezení pravidel.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)