Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Pokud jste byli v roce 2014 na ostravském barcampu, určitě si vzpomenete na přednášku Lukáše Greně. Byla o tom, jak se se svojí firmou Moravio dostal do dluhu přes 1 milion korun a jak prezentace firem mnohdy neodpovídá realitě.

Inzerce

Lukáš přednášel i o rok později. Už tehdy naznačil, že se firmě začíná dařit. Dnes je situace opět jiná. Moravio má stále svůj milionový dluh a rozrostlo se o několik lidí. Také pracuje na jiných klientech a na jejím vedení se podílí nový člověk.

Stalo se to hodně. Lukáš v rozhovoru rozebírá svoje největší chyby a dává doporučení, čemu se při budování firmy vyvarovat, na co si dát pozor a proč nedělat pro klienty weby. Také vypráví o tom, jak firma byla 6 dní „od smrti“ a proč pro něj chce pracovat tolik lidí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Moravio dostalo do dluhu přes 1 milion korun?
  • Co zapříčinilo jeho největší finanční ztráty?
  • Jaké největší chyby Lukáš v podnikání udělal?
  • Proč má Moravio i nadále dluh nezplacený?
  • Jak se vede svobodná firma a jaká má takové vedení negativa?
  • Proč je tvorba webů pro klienty těžký byznys?
  • Jak Lukáš ve firmě rozděluje pravomoci a předává vedení?
  • Co by doporučil ostatním podnikatelům?

Lukášovy přednášky:

Agentura Moravio:

Moravio klientům pomáhá s tvorbou webových stránek a s online marketingem obecně. Založeno bylo v roce 2012, aktuálně má ročním obrat kolem 6 milionů korun  meziročně roste o 25 %. Mezi jeho klienty najdete třeba Veolia Energie, Bushman, Vekra, Nielsen nebo Tieto. Sídlí v Ostravě, kde aktuálně hledá nové kolegy – primárně vývojáře.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

14632628_10155253566838942_849762969_o

14600773_10155253566908942_1527428611_o

14646837_10155253566918942_2119209063_o

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Skvělý přístup, chce více otevřených lidí a méně falešnosti, a to nejen uvnitř podniku, ale i při styku s klienty. Bylo by fajn, kdyby se mentalita společnosti pohla více tímto směrem a otevřenost se někdy nebrala jako „slabost“ partnera či dodavatele řešení.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 7 roky

*chce TO více… (něco vypadlo ;))

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 7 roky

Moc pěkný a zajímavý rozhovor! Rozhodně bych podepsal to s tvorbou menších webů – být „vydíraný“ ve stylu, že konkurence (nebo bratranec kámoše) to udělá levněji je opravdu častý jev a je s ním třeba rázně bojovat – neustoupit. A samozřejmě se to navíc kombinuje opět již s řečeným – že každý Čech všemu rozumí a kecá do toho, což může vyústit v předělávání „zadarmo“ a tím se dostáváme k nutnosti dobře sepsané smlouvy a vymezení pravidel.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce