Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Pokud jste byli v roce 2014 na ostravském barcampu, určitě si vzpomenete na přednášku Lukáše Greně. Byla o tom, jak se se svojí firmou Moravio dostal do dluhu přes 1 milion korun a jak prezentace firem mnohdy neodpovídá realitě.
Lukáš přednášel i o rok později. Už tehdy naznačil, že se firmě začíná dařit. Dnes je situace opět jiná. Moravio má stále svůj milionový dluh a rozrostlo se o několik lidí. Také pracuje na jiných klientech a na jejím vedení se podílí nový člověk.
Stalo se to hodně. Lukáš v rozhovoru rozebírá svoje největší chyby a dává doporučení, čemu se při budování firmy vyvarovat, na co si dát pozor a proč nedělat pro klienty weby. Také vypráví o tom, jak firma byla 6 dní „od smrti“ a proč pro něj chce pracovat tolik lidí.
Moravio klientům pomáhá s tvorbou webových stránek a s online marketingem obecně. Založeno bylo v roce 2012, aktuálně má ročním obrat kolem 6 milionů korun meziročně roste o 25 %. Mezi jeho klienty najdete třeba Veolia Energie, Bushman, Vekra, Nielsen nebo Tieto. Sídlí v Ostravě, kde aktuálně hledá nové kolegy – primárně vývojáře.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Miroslav Hora
Před 7 roky
Skvělý přístup, chce více otevřených lidí a méně falešnosti, a to nejen uvnitř podniku, ale i při styku s klienty. Bylo by fajn, kdyby se mentalita společnosti pohla více tímto směrem a otevřenost se někdy nebrala jako „slabost“ partnera či dodavatele řešení.
Odpovědět »
Miroslav Hora
Před 7 roky
*chce TO více… (něco vypadlo ;))
Odpovědět »
Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus
Před 7 roky
Moc pěkný a zajímavý rozhovor! Rozhodně bych podepsal to s tvorbou menších webů – být „vydíraný“ ve stylu, že konkurence (nebo bratranec kámoše) to udělá levněji je opravdu častý jev a je s ním třeba rázně bojovat – neustoupit. A samozřejmě se to navíc kombinuje opět již s řečeným – že každý Čech všemu rozumí a kecá do toho, což může vyústit v předělávání „zadarmo“ a tím se dostáváme k nutnosti dobře sepsané smlouvy a vymezení pravidel.
Odpovědět »