Inzerce

Inzerce

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go.

Inzerce

Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich můžete vše od rychlého občerstvení po zdravou výživu, cigarety, noviny a mnoho dalšího.

Povídali jsme si o tom, jak taková síť funguje, jak se rozšiřuje o nové značky, jak se budují nové kamenné prodejny a jak firma hledá a motivuje své zaměstnance. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Marek Cagášek vypracoval z řadového prodavače do čela celé společnosti?
  • Jak funguje celá síť JP Servis a kolik zahrnuje značek?
  • Jak jednotlivé koncepty značek vznikají a v čem se liší?
  • Jak se budují nové kamenné prodejny a podle čeho se řídí jejich podoba?
  • Jak firma hledá a motivuje své zaměstnance a proč HR podcenila?

Podívejte se na další rozhovory:

Témata, která vás mohou zajímat: Kamenné prodejny eshopu | Jak najít zaměstnance | Firemní kultura | FMCG byznys a marketing (příklady)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Právě vyšlo

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

tomas-pajonk-web

Logistika ve velkých městech, B2B marketing, vývoj aplikace | Tomáš Pajonk (SolverTech)

dominika-postavova-web

Bidding Fox: Jak se řídí firma s nástrojem na automatický bidding? | Dominika Postavová

Nejoblíbenější

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)