Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Video

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go.

Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich můžete vše od rychlého občerstvení po zdravou výživu, cigarety, noviny a mnoho dalšího.

Povídali jsme si o tom, jak taková síť funguje, jak se rozšiřuje o nové značky, jak se budují nové kamenné prodejny a jak firma hledá a motivuje své zaměstnance. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Marek Cagášek vypracoval z řadového prodavače do čela celé společnosti?
  • Jak funguje celá síť JP Servis a kolik zahrnuje značek?
  • Jak jednotlivé koncepty značek vznikají a v čem se liší?
  • Jak se budují nové kamenné prodejny a podle čeho se řídí jejich podoba?
  • Jak firma hledá a motivuje své zaměstnance a proč HR podcenila?

Podívejte se na další rozhovory:

Témata, která vás mohou zajímat: Kamenné prodejny eshopu | Jak najít zaměstnance | Firemní kultura | FMCG byznys a marketing (příklady)

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu