Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

FMCG byznys a marketing (příklady)

FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Jde o takové zboží, které se rychle spotřebovává a může se např. rychle kazit. V praxi jde zejména o potraviny, nápoje, kosmetické a hygienické prostředky či o další produkty s rychlým opotřebením.

Na našem webu se věnujeme jak tématu podnikání v FMCG, tak i FMCG marketingu. Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i v podcastu o podnikání. Zde jsou některé z nich:

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 3 roky

tomas-jerabek-web

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po…

Před 4 roky

Inzerce

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

Marek Nepožitek je Junior Brand Manager ve společnosti Nestlé, pod které spadají i výrobky značky Nescafé. Marek má konkrétně na starosti produkty Nescafé Dolce Gusto, o kterých jsme si povídali v našem rozhovoru. Ačkoliv má v názvu své pozice stále…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Inzerce