FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Jde o takové zboží, které se rychle spotřebovává a může se např. rychle kazit. V praxi jde zejména o potraviny, nápoje, kosmetické a hygienické prostředky či o další produkty s rychlým opotřebením.
Na našem webu se věnujeme jak tématu podnikání v FMCG, tak i FMCG marketingu. Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i v podcastu o podnikání. Zde jsou některé z nich:
Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…
Před 3 roky
Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po…
Před 4 roky
Marek Nepožitek je Junior Brand Manager ve společnosti Nestlé, pod které spadají i výrobky značky Nescafé. Marek má konkrétně na starosti produkty Nescafé Dolce Gusto, o kterých jsme si povídali v našem rozhovoru. Ačkoliv má v názvu své pozice stále…
Před 4 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.