Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

FMCG byznys a marketing (příklady)

FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Jde o takové zboží, které se rychle spotřebovává a může se např. rychle kazit. V praxi jde zejména o potraviny, nápoje, kosmetické a hygienické prostředky či o další produkty s rychlým opotřebením.

Na našem webu se věnujeme jak tématu podnikání v FMCG, tak i FMCG marketingu. Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i v podcastu o podnikání. Zde jsou některé z nich:

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Podívejte se, co to znamená v praxi a jak funguje FMCG byznys a marketing.

Před 4 roky

tomas-jerabek-web

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Podívejte se, co to znamená v praxi a jak funguje FMCG byznys a marketing.

Před 4 roky

Inzerce

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

FMCG je zkratka znamenající Fast Moving Consumer Goods, tedy rychloobrátkové zboží. Podívejte se, co to znamená v praxi a jak funguje FMCG byznys a marketing.

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce