Inzerce

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Marek Nepožitek je Junior Brand Manager ve společnosti Nestlé, pod které spadají i výrobky značky Nescafé. Marek má konkrétně na starosti produkty Nescafé Dolce Gusto, o kterých jsme si povídali v našem rozhovoru.

Inzerce

Ačkoliv má v názvu své pozice stále slovo „junior“, jeho odborný přesah je obrovský. V rozhovoru odkryl pozadí vývoje produktů Nescafé a jejich historii. Rozebrali jsme i základní konkurenční výhody produktů Nescafé a to, čím se snaží zaujmout své zákazníky.

Jelikož je na trhu řada dalších značek různě kvalitní kávy, zajímalo mě, jak se Nescafé snaží od konkurence odlišit a co dělá pro to, aby si zákazník vybral zrovna ji. Řeč tedy přišla i na FMCG marketing, budování značky a marketingové kampaně, které Nescafé vytváří.

A protože je Nestlé přeci jen globální značka, povídali jsme si s Markem i o tom, jak je práce v korporátu a jak moc je ovlivněn zadáním od zahraniční matky Nestlé. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikly produkty Nescafé a co vše už dnes firma prodává?
  • Jaká je historie a zákulisí firmy?
  • Čím se na trhu prosazují produkty Nescafé Dolce Gusto?
  • Jak se dělá v Nescafé produktový marketing?
  • Jak funguje FMCG byznys v Česku a s čím musí Nescafé bojovat?
  • Jak do marketingu v Česku zasahuje zahraniční vedení Nestlé?
  • Jaká je práce v korporátu?
  • V čem se můžeme od Nescafé inspirovat pro vlastní marketing?

Další rozhovory o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně