Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Marek Nepožitek je Junior Brand Manager ve společnosti Nestlé, pod které spadají i výrobky značky Nescafé. Marek má konkrétně na starosti produkty Nescafé Dolce Gusto, o kterých jsme si povídali v našem rozhovoru.

Ačkoliv má v názvu své pozice stále slovo „junior“, jeho odborný přesah je obrovský. V rozhovoru odkryl pozadí vývoje produktů Nescafé a jejich historii. Rozebrali jsme i základní konkurenční výhody produktů Nescafé a to, čím se snaží zaujmout své zákazníky.

Jelikož je na trhu řada dalších značek různě kvalitní kávy, zajímalo mě, jak se Nescafé snaží od konkurence odlišit a co dělá pro to, aby si zákazník vybral zrovna ji. Řeč tedy přišla i na FMCG marketing, budování značky a marketingové kampaně, které Nescafé vytváří.

A protože je Nestlé přeci jen globální značka, povídali jsme si s Markem i o tom, jak je práce v korporátu a jak moc je ovlivněn zadáním od zahraniční matky Nestlé. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikly produkty Nescafé a co vše už dnes firma prodává?
  • Jaká je historie a zákulisí firmy?
  • Čím se na trhu prosazují produkty Nescafé Dolce Gusto?
  • Jak se dělá v Nescafé produktový marketing?
  • Jak funguje FMCG byznys v Česku a s čím musí Nescafé bojovat?
  • Jak do marketingu v Česku zasahuje zahraniční vedení Nestlé?
  • Jaká je práce v korporátu?
  • V čem se můžeme od Nescafé inspirovat pro vlastní marketing?

Další rozhovory o marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu