Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po svém nástupu do firmy udělat, jak se změnila firemní kultura Košíku a jaké chyby firma doposud udělala. Probrali jsme ale i budoucnost českého on-line trhu s potravinami, srovnání českých FMCG firem s těmi zahraničními a vedení lidí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Košík.cz změnil po nástupu Tomáše do jeho vedení?
  • Jaké největší chyby firma doposud udělala a co je zapříčinilo?
  • Jak se změnila firemní kultura a jak Tomáš přistupuje k vedení lidí?
  • Jak se podniká s pozicí dvojky na trhu a jak to ovlivňuje hiring nových lidí?
  • Jak se bude trh s on-line prodejem potravin vyvíjet do budoucna a jak jsme na tom v porovnání se světem?

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o on-line byznysu:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs