Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po svém nástupu do firmy udělat, jak se změnila firemní kultura Košíku a jaké chyby firma doposud udělala. Probrali jsme ale i budoucnost českého on-line trhu s potravinami, srovnání českých FMCG firem s těmi zahraničními a vedení lidí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Košík.cz změnil po nástupu Tomáše do jeho vedení?
  • Jaké největší chyby firma doposud udělala a co je zapříčinilo?
  • Jak se změnila firemní kultura a jak Tomáš přistupuje k vedení lidí?
  • Jak se podniká s pozicí dvojky na trhu a jak to ovlivňuje hiring nových lidí?
  • Jak se bude trh s on-line prodejem potravin vyvíjet do budoucna a jak jsme na tom v porovnání se světem?

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o on-line byznysu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu