Inzerce

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to vůbec pravda? Pozval jsem si spoluzakladatele Zootu Ladislava Trpáka a zeptal se ho.

Probrali jsme vše od aktuálních výsledků Zootu až po filosofii, s jakou k jeho budování management i investoři přistupují. Dozvíte se, proč dnes firma investuje tolik peněz do růstu a proč vykazuje zisk jen v jednotkách milionů.

Vrátili jsme se i na začátek firmy. Současný web je až třetí verzí Zootu a oba předešlé pokusy nevyšly. Co za tím stálo a v čem jsou dnes největší přidané hodnoty pro zákazníky? I o tom byl náš rozhovor.

A aby toho nebylo málo, bavili jsme se i o přístupu Ladislava k životu a podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Ladislav definuje úspěch v podnikání a je podle něj Zoot úspěšný?
  • Jak se dnes Zootu daří a jaké vykazuje finanční výsledky?
  • Kolik do něj už bylo zainvestováno a jak probíhá spolupráce s investory?
  • Jak vidí Ladislav budoucnost Zootu a čeho by chtěl dosáhnout?
  • Jak se vytvářela „osobnost“ či „charakter“ Zootu a proč je to důležité?
  • Jak Ladislav přemýšlí nad životem i nad byznysem?

Tím to nekončí. Rozhovorů s byznysmeny je tu více:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Monča

Před 2 roky

velké vratky a přeplácení rádoby marketingových guru, kteří si místo práce vylepšovali svou image a pobírali neskutečné peníze. Rozfofrovat stamiliony tomu neříkám úspěch.

https://archiv.ihned.cz/c1-66456540-zoot-pozadal-o-ochranu-pred-veriteli-planuje-zavrit-temer-polovinu-vydejen

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier