Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to vůbec pravda? Pozval jsem si spoluzakladatele Zootu Ladislava Trpáka a zeptal se ho.

Probrali jsme vše od aktuálních výsledků Zootu až po filosofii, s jakou k jeho budování management i investoři přistupují. Dozvíte se, proč dnes firma investuje tolik peněz do růstu a proč vykazuje zisk jen v jednotkách milionů.

Vrátili jsme se i na začátek firmy. Současný web je až třetí verzí Zootu a oba předešlé pokusy nevyšly. Co za tím stálo a v čem jsou dnes největší přidané hodnoty pro zákazníky? I o tom byl náš rozhovor.

A aby toho nebylo málo, bavili jsme se i o přístupu Ladislava k životu a podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Ladislav definuje úspěch v podnikání a je podle něj Zoot úspěšný?
  • Jak se dnes Zootu daří a jaké vykazuje finanční výsledky?
  • Kolik do něj už bylo zainvestováno a jak probíhá spolupráce s investory?
  • Jak vidí Ladislav budoucnost Zootu a čeho by chtěl dosáhnout?
  • Jak se vytvářela „osobnost“ či „charakter“ Zootu a proč je to důležité?
  • Jak Ladislav přemýšlí nad životem i nad byznysem?

Tím to nekončí. Rozhovorů s byznysmeny je tu více:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Monča

Před 5 roky

velké vratky a přeplácení rádoby marketingových guru, kteří si místo práce vylepšovali svou image a pobírali neskutečné peníze. Rozfofrovat stamiliony tomu neříkám úspěch.

https://archiv.ihned.cz/c1-66456540-zoot-pozadal-o-ochranu-pred-veriteli-planuje-zavrit-temer-polovinu-vydejen

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek