Inzerce

Inzerce

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to vůbec pravda? Pozval jsem si spoluzakladatele Zootu Ladislava Trpáka a zeptal se ho.

Probrali jsme vše od aktuálních výsledků Zootu až po filosofii, s jakou k jeho budování management i investoři přistupují. Dozvíte se, proč dnes firma investuje tolik peněz do růstu a proč vykazuje zisk jen v jednotkách milionů.

Vrátili jsme se i na začátek firmy. Současný web je až třetí verzí Zootu a oba předešlé pokusy nevyšly. Co za tím stálo a v čem jsou dnes největší přidané hodnoty pro zákazníky? I o tom byl náš rozhovor.

A aby toho nebylo málo, bavili jsme se i o přístupu Ladislava k životu a podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Ladislav definuje úspěch v podnikání a je podle něj Zoot úspěšný?
  • Jak se dnes Zootu daří a jaké vykazuje finanční výsledky?
  • Kolik do něj už bylo zainvestováno a jak probíhá spolupráce s investory?
  • Jak vidí Ladislav budoucnost Zootu a čeho by chtěl dosáhnout?
  • Jak se vytvářela „osobnost“ či „charakter“ Zootu a proč je to důležité?
  • Jak Ladislav přemýšlí nad životem i nad byznysem?

Tím to nekončí. Rozhovorů s byznysmeny je tu více:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Monča

Před 2 roky

velké vratky a přeplácení rádoby marketingových guru, kteří si místo práce vylepšovali svou image a pobírali neskutečné peníze. Rozfofrovat stamiliony tomu neříkám úspěch.

https://archiv.ihned.cz/c1-66456540-zoot-pozadal-o-ochranu-pred-veriteli-planuje-zavrit-temer-polovinu-vydejen

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

jakub-tizek-web

Jakub Tížek: Jak začít podnikat při studiu?

Inzerce