Inzerce

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

Dovezou vám cokoliv kamkoliv. Stačí poslat zprávu a v průměru do 47 minut vám doručí třeba květiny, alkohol nebo právě upečenou husu. Osobní asistent iDoDo má za cíl zjednodušovat svým pražským zákazníkům život. Jak to celé funguje a jaké má služba plány, poodhalil CEO Michal Menšík.

Přiznám se, že jsem iDoDo sám několikrát využil, a to zejména ve chvíli, kdy jsem potřeboval rychle něco koupit a dovést domů, nebo když moje oblíbená restaurace nenabízela rozvoz jídla. V takovém případě jsem si našel iDoDo na Messengeru, popsal mu moje požadavky a jakmile jsem dostal potvrzení, cenovou nabídku a předběžný čas doručení, mohl jsem se začít těšit na mou zásilku.

Jenomže to celé není tak jednoduché. Služba garantuje, že pro vás na území Prahy doručí cokoliv kamkoliv. A velmi rychle. To vše jsou svým způsobem noční můry logistického světa, a proto za celým byznysem iDoDo najdete velmi sofistikovaný systém, který se možná jednou stane samostatným produktem firmy určeným k prodeji či pronájmu.

Jak celá logistika iDoDo funguje, jak připravuje expanzi do zahraničí a jaké jsou největší úskalí aktuálního boomu Same Day Delivery služeb (dnes objednáš, dnes doručíme)? O tom byl náš rozhovor se CEO firmy Michalem Menšíkem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak celá služba iDoDo vznikla a kdo za ní stojí?
  • Co všechno je vám schopna doručit a za jakých podmínek?
  • Jak funguje logistický systém firmy a co všechno umí?
  • Co je základem úspěšné logistiky a Same Day Delivery služeb?
  • Jak funguje byznys iDoDo a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Kam se chystá expandovat a jaké má další plány do budoucna?

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, na kterém najdete už více než 300 epizod rozhovorů s úspěšnými podnikateli, marketéry a dalšími osobnostmi. Dozvíte se v nich třeba to, jak založit startup, jak začít podnikat na internetu nebo jak na vytvoření e-shopu. V poslední době se také hodně věnujeme venkovní reklamě a tématu online asistentek.

Další rozhovory o startupech:

Startupy jsou u nás velmi oblíbeným tématem. Vyzpovídali jsme pro vás už desítky zakladatelů startupů v ČR. Zjistit můžete i to, jaká je ve skutečnosti práce ve startupu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Právě vyšlo

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?