Inzerce

Inzerce

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

Dovezou vám cokoliv kamkoliv. Stačí poslat zprávu a v průměru do 47 minut vám doručí třeba květiny, alkohol nebo právě upečenou husu. Osobní asistent iDoDo má za cíl zjednodušovat svým pražským zákazníkům život. Jak to celé funguje a jaké má služba plány, poodhalil CEO Michal Menšík.

Přiznám se, že jsem iDoDo sám několikrát využil, a to zejména ve chvíli, kdy jsem potřeboval rychle něco koupit a dovést domů, nebo když moje oblíbená restaurace nenabízela rozvoz jídla. V takovém případě jsem si našel iDoDo na Messengeru, popsal mu moje požadavky a jakmile jsem dostal potvrzení, cenovou nabídku a předběžný čas doručení, mohl jsem se začít těšit na mou zásilku.

Jenomže to celé není tak jednoduché. Služba garantuje, že pro vás na území Prahy doručí cokoliv kamkoliv. A velmi rychle. To vše jsou svým způsobem noční můry logistického světa, a proto za celým byznysem iDoDo najdete velmi sofistikovaný systém, který se možná jednou stane samostatným produktem firmy určeným k prodeji či pronájmu.

Jak celá logistika iDoDo funguje, jak připravuje expanzi do zahraničí a jaké jsou největší úskalí aktuálního boomu Same Day Delivery služeb (dnes objednáš, dnes doručíme)? O tom byl náš rozhovor se CEO firmy Michalem Menšíkem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak celá služba iDoDo vznikla a kdo za ní stojí?
  • Co všechno je vám schopna doručit a za jakých podmínek?
  • Jak funguje logistický systém firmy a co všechno umí?
  • Co je základem úspěšné logistiky a Same Day Delivery služeb?
  • Jak funguje byznys iDoDo a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Kam se chystá expandovat a jaké má další plány do budoucna?

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, na kterém najdete už více než 300 epizod rozhovorů s úspěšnými podnikateli, marketéry a dalšími osobnostmi. Dozvíte se v nich třeba to, jak založit startup, jak začít podnikat na internetu nebo jak na vytvoření e-shopu. V poslední době se také hodně věnujeme venkovní reklamě a tématu online asistentek.

Další rozhovory o startupech:

Startupy jsou u nás velmi oblíbeným tématem. Vyzpovídali jsme pro vás už desítky zakladatelů startupů v ČR. Zjistit můžete i to, jaká je ve skutečnosti práce ve startupu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

jakub-roz

VIDEO: 21letý podnikatel Jakub Rož o start-upech, globálním byznysu a začátcích v podnikání

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

petr-satny-web

Petr Šatný: Jak dělá marketing cestovní kancelář Alexandria?

Inzerce