Inzerce

Inzerce

Startupy v ČR

V Česku vznikla už řada startupů. Ale jen některým se povedlo uspět. Poslechněte si příběhy těch nejúspěšnějších a zjistěte, v čem spočívá základ jejich úspěchu.


Najdete u nás stovky rozhovorů o podnikání. V této rubrice jsme pro vás vybrali některé z nich o startupech v ČR. Pokud nevíte, kde začít, zkuste třeba rozhovor Vojtou Cimlem o tom, jak se SlidesLive.com dobývá svět.


Rozhovory si můžete poslechnout i ve formě podcastu o podnikání.

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Partner venture kapitálového fondu Credo Ventures Andrej Kiska rozebírá příběhy českých startupů, ale i úspěch Marka Zuckerberga.

Před 1 měsícem

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Ocenění Gartner Cool Vendor, vstup do akcelerátoru Alchemist, expanze do Ameriky

V Česku nenajdete příliš startupů, které by měly větší potenciál než Yieldigo. To je oceňováno nejen na tuzemském trhu, ale i na tom zahraničním. Nově jako jedna z velmi mála českých firem získalo ocenění Gartner Cool Vendor a vzbudilo zájem…

Před 1 rokem

Inzerce

Nové fitko: Co je třeba promyslet

Pro otevření fitness centra nebyla nikdy lepší doba. Zdravý životní styl je trendem, který stále nabývá na síle. Péče o fyzickou kondici už dávno není výsadou specifické uzavřené skupiny sportovců. Do svého týdenního plánu ji pravidelně zařazují podnikatelé, studenti i…

Před 1 rokem

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 2 roky

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

Dovezou vám cokoliv kamkoliv. Stačí poslat zprávu a v průměru do 47 minut vám doručí třeba květiny, alkohol nebo právě upečenou husu. Osobní asistent iDoDo má za cíl zjednodušovat svým pražským zákazníkům život. Jak to celé funguje a jaké má…

Před 2 roky

silvie-zeman-web

Silvie Zeman (makeITtoday): Programování na školách, informatické myšlení, výchova budoucích vývojářů

Silvie Zeman je spoluzakladatelkou projektu makeITtoday, ve kterém učí děti a studenty programovat zábavnou a interaktivní formou. Používá k tomu jazyk Skratch a cílem není z dětí nutně vychovat budoucí programátory, ale naučit je informatickému myšlení, které využijí i v…

Před 2 roky

alex-ilyash-web

Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B

Svoji první firmu založil v 17 letech. Ve 22 ji prodal „za pár melounů“. Dnes se Alex Ilyash věnuje svému novému startupu DAVINCI TS, což je B2B rezervační systém hotelů. Aby se vůbec rozjel, musel například prodat i svoje auto….

Před 2 roky

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý…

Před 2 roky

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

Ačkoliv na internetu najdete řadu jiných nástrojů na projektový management, dávalo Martinovi Lonskému a jeho týmu smysl další. Pojmenovali ho ApuTime a pracují v něm s emocemi, vizualizací a s prvky hry. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 2 roky

pavel-krkoska-web

Pavel Krkoška (SingleCase): Jak se vyvíjí vlastní produkt a jak se prodává v B2B

Chtějí právníkům a advokátům ulehčit práci. Data o jejich klientech, informace o soudních řízeních nebo třeba fakturace a platby. To vše pod hlavičkou SingleCase nabízí právním kancelářím a snaží se tak digitalizovat obor, který zatím technologiím příliš otevřený není. Pavel…

Před 3 roky

Doporučené články

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Inzerce