Inzerce

Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč.

Jenomže to Creative Docku přestalo stačit. Začali hledat další zdroj příjmů a způsob, jak uplatit svoje know-how. A tak začali investovat do vlastních projektů, které už neřídí jejich klienti, ale za které nesou plnou zodpovědnost.

Ne vždy je dokáží zafinancovat sami, a tak pro ně hledají investory. O tom, jak postupovat, když hledám investora, jsem si povídal s partnerem Creative Docku Miroslavem Esserem. Zajímalo mě, co na investory funguje nejlépe, co chtějí nejčastěji slyšet a jak je začínající podnikatel může získat pro svůj nápad na podnikání.

Celý rozhovor je k přehrání i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Creative Dock buduje další zdroj příjmu a co všechno stálo za rozhodnutím pustit se do vývoje vlastních projektů?
  • Jaké startupy už Creative Dock spustil a jak se jim daří? Co se mu naopak nepovedlo?
  • Jak nové projekty vybírají a jak zjištují jejich potenciál?
  • Jaké podnikatelské nápady nemají šanci na úspěch?
  • Proč se nebát toho, že vám nápad na podnikání někdo ukradne?
  • Jak Cretive Docku v tom všem pomáhá vytváření prototypů?
  • Jak hledají nové investory a co na ně funguje nejlépe?
  • Co Miroslav doporučuje do začátků podnikání?

Investoři se s vámi dělí o svoje zkušenosti:

Řadu investorů jsme již v našich rozhovorech měli šanci vyzpovídat. Pokud tedy investora právě hledáte, máte super příležitost zjistit, jak ho efektivně oslovit a co si pro něj připravit, abyste zvýšili své šance na úspěch:

Poslechněte si také více o startupech v ČR nebo startupech na Slovensku. Možná vás také bude zajímat podnikání v USA nebo vývoj aplikací. Každý týden pro vás připravujeme nové rozhovory o podnikání na internetu, tak nás neváhejte sledovat.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

marek-kriz-web

Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

carousel-ads-web

Jak pracovat s carousel ads na Facebooku?

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

petr-pouchly-web

VIDEO: Petr Pouchlý: Jak využít gamifikaci v rámci osobní produktivity?

ondrej-preuss

VIDEO: Nejkurióznější dotazy advokátům

Inzerce