Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč.

Inzerce

Jenomže to Creative Docku přestalo stačit. Začali hledat další zdroj příjmů a způsob, jak uplatit svoje know-how. A tak začali investovat do vlastních projektů, které už neřídí jejich klienti, ale za které nesou plnou zodpovědnost.

Ne vždy je dokáží zafinancovat sami, a tak pro ně hledají investory. O tom, jak postupovat, když hledám investora, jsem si povídal s partnerem Creative Docku Miroslavem Esserem. Zajímalo mě, co na investory funguje nejlépe, co chtějí nejčastěji slyšet a jak je začínající podnikatel může získat pro svůj nápad na podnikání.

Celý rozhovor je k přehrání i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Creative Dock buduje další zdroj příjmu a co všechno stálo za rozhodnutím pustit se do vývoje vlastních projektů?
  • Jaké startupy už Creative Dock spustil a jak se jim daří? Co se mu naopak nepovedlo?
  • Jak nové projekty vybírají a jak zjištují jejich potenciál?
  • Jaké podnikatelské nápady nemají šanci na úspěch?
  • Proč se nebát toho, že vám nápad na podnikání někdo ukradne?
  • Jak Cretive Docku v tom všem pomáhá vytváření prototypů?
  • Jak hledají nové investory a co na ně funguje nejlépe?
  • Co Miroslav doporučuje do začátků podnikání?

Investoři se s vámi dělí o svoje zkušenosti:

Řadu investorů jsme již v našich rozhovorech měli šanci vyzpovídat. Pokud tedy investora právě hledáte, máte super příležitost zjistit, jak ho efektivně oslovit a co si pro něj připravit, abyste zvýšili své šance na úspěch:

Poslechněte si také více o startupech v ČR nebo startupech na Slovensku. Možná vás také bude zajímat podnikání v USA nebo vývoj aplikací. Každý týden pro vás připravujeme nové rozhovory o podnikání na internetu, tak nás neváhejte sledovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

marek-kriz-web

Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce