Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč.

Jenomže to Creative Docku přestalo stačit. Začali hledat další zdroj příjmů a způsob, jak uplatit svoje know-how. A tak začali investovat do vlastních projektů, které už neřídí jejich klienti, ale za které nesou plnou zodpovědnost.

Ne vždy je dokáží zafinancovat sami, a tak pro ně hledají investory. O tom, jak postupovat, když hledám investora, jsem si povídal s partnerem Creative Docku Miroslavem Esserem. Zajímalo mě, co na investory funguje nejlépe, co chtějí nejčastěji slyšet a jak je začínající podnikatel může získat pro svůj nápad na podnikání.

Celý rozhovor je k přehrání i v našem podcastu o podnikání.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Creative Dock buduje další zdroj příjmu a co všechno stálo za rozhodnutím pustit se do vývoje vlastních projektů?
  • Jaké startupy už Creative Dock spustil a jak se jim daří? Co se mu naopak nepovedlo?
  • Jak nové projekty vybírají a jak zjištují jejich potenciál?
  • Jaké podnikatelské nápady nemají šanci na úspěch?
  • Proč se nebát toho, že vám nápad na podnikání někdo ukradne?
  • Jak Cretive Docku v tom všem pomáhá vytváření prototypů?
  • Jak hledají nové investory a co na ně funguje nejlépe?
  • Co Miroslav doporučuje do začátků podnikání?

Investoři se s vámi dělí o svoje zkušenosti:

Řadu investorů jsme již v našich rozhovorech měli šanci vyzpovídat. Pokud tedy investora právě hledáte, máte super příležitost zjistit, jak ho efektivně oslovit a co si pro něj připravit, abyste zvýšili své šance na úspěch:

Poslechněte si také více o startupech v ČR nebo startupech na Slovensku. Možná vás také bude zajímat podnikání v USA nebo vývoj aplikací. Každý týden pro vás připravujeme nové rozhovory o podnikání na internetu, tak nás neváhejte sledovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví startupu. Jak k němu přistoupit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

petr-macek-web

3. rok v zisku. Jak v roce 2023 rostlo Caflou? | Petr Macek

jan-lastuvka-web

Roste o 300 % meziročně. Jak se řídí Lemonero? | Jan Laštůvka

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Premium
tomas-zapletal-web

Nízké marže a zaměstnanecké akcie. Jak to zvládá startup Worldee? | Tomáš Zapletal

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek