Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Dušan Zábrodský: Jak v Rockaway Capital vyhledávají nové příležitosti pro investice?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

StartupyVideo

„Dušanovým úkolem v Rockaway je vyhledávání nových příležitostí a rozvoj stávajících projektů v portfoliu skupiny.“ To se píše na webu globální společnosti zaměřené na budování internetových byznysů Rockaway Capital. Jak takové hledání nových příležitostí probíhá?

Dušan Zábrodský pracoval 7 let v AVG Technologies, kde se podílel na vedení společnosti a její uvedení na americkou burzu. Dnes v Rockaway přiznává, že je zvyklý sedět na více židlích najednou a zvládat stres spojený s investováním velkého množství peněz s nejistou návratností.

Rockaway Capital je společnost vlastněná Jakubem Havrlantem. Do jejího portfolia spadá řada známých českých značek, jako je například Mall.cz, Heureka, CZC.cz, Vivantis, Uloženka.cz, Košík.cz a další.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak probíhá vyhledávání nových příležitostí pro investici?
  • Do čeho už Rockaway investoval a kde se spálilo?
  • Podle čeho se firma rozhoduje, do čeho investuje peníze?
  • Jak se jednotlivé příležitosti posuzují?
  • Jak postupovat v případě, kdy hledám investora?
  • Čím a jak investora zaujmout?
  • Co na investory funguje a co nikoliv?
  • Jak v Rockaway zvládají řídit tolik firem najednou?

Další videa, která se vám budou líbit:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu