Inzerce

Inzerce

David Klečka (Yieldigo): Ocenění Gartner Cool Vendor, vstup do akcelerátoru Alchemist, expanze do Ameriky

V Česku nenajdete příliš startupů, které by měly větší potenciál než Yieldigo. To je oceňováno nejen na tuzemském trhu, ale i na tom zahraničním. Nově jako jedna z velmi mála českých firem získalo ocenění Gartner Cool Vendor a vzbudilo zájem akcelerátoru Alchemist.

Inzerce

Co tyto úspěchy znamenají a proč podle spoluzakladatele firmy Davida Klečky posunou Yieldigo do vyšší ligy? O tom jsme si povídali v tomto rozhovoru, který si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání. Probrali jsme také to, jak se k podobným metám můžete dostat i s vaším startupem a jak začíná expanze Yieldiga do USA.

O tom, co to vlastně Yieldigo je a jak funguje, si povídáme v rozhovoru, který jsme pro vás natočili před několika měsíci. David Klečka byl také hostem jedné z našich konferencí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co obnáší ocenění Gartner Cool Vendor a proč je dobré jej získat?
  • Jak na něj reagují klienti po celém světě?
  • Jak se dostat do akcelerátoru Alchemist a jak z něj vytěžit maximum?
  • Co Yieldigu pomohlo těchto úspěchu dosáhnout a proč je to důležité?
  • Jak se firma chystá ovládnout Ameriku a jak probíhá Davidovo stěhování za oceán?
David Klečka s Jirkou Rosteckým na konferenci MladýPodnikatel.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Další rozhovory o startupech:

Související témata: Jak začít podnikat v USA? | Nejlepší startupy v České republice | Startupy v ČR

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-6-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak investovat do firem a časté chyby investorů

petr-macek-web

Petr Macek (Caflou.cz): Největší chyby v roce 2019, růst firmy, marketing, zvyšování cen, rozšíření týmu

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

linkbuilding-stul-web

6 znaků kvalitního odkazu

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Odkazové příležitosti

Jak hledat příležitosti pro získávání zpětných odkazů?

Inzerce