Rozhovory s úspěšnými českými a slovenskými startupy. Pořádně do hloubky – o řízení jejich firmy, zdrojích růstu, získávání investora i o tom, jak se jim povedlo firmu prodat.
Startupy jsou firmy, které jsou nové a rychle se rozvíjí. Označují se za ně nejčastěji technologické firmy, které mají ambici vyvinout vlastní produkt či službu. Často startupy míří nejen na český, ale především na globální trh a rychle expandují do zahraničí.
Cílem startupů bývá rychlý růst, získání dostatečného tržního podílu a mnohdy i narušení statusu quo v daném oboru a přinesení nějaké nové revoluční inovace.
V Česku jsou startupy většinou plné mladých lidí – zakládají je podnikatelé ve věku mezi 20 a 35 lety, nicméně v posledních letech sledujeme i stále více startupů, které založili zkušení podnikatelé a manažeři s bohatou předchozí kariérou.
Startupy většinou míří i k tomu, aby se staly atraktivními pro české či zahraniční investory. Často pracují se strategií, že spíš než na zisk se zaměřují na růst a získání podílu na trhu.
Není neobvyklé, že startupy mají více investorů najednou, případně je získávají postupně v různých investičních kolech.
V Česku mám bohatou startupovou scénu. Vedle několika inspirativních příběhů startupů, jako je například Productboard, Apify, Smartlook a další, tu najdete i rozmanitou nabídku investorů a investičních fondů.
Pokud hledáte investora, rozhodně máte, z čeho vybírat.
Pro nás je startup firma jako každá jiná, a proto se v rozhovorech zabýváme tématy, jako je řízení firmy, nábor zaměstnanců, finanční řízení firmy, budování managementu, firemní procesy a mnoho dalších.
Neváhejte se zaposlouchat do našich rozhovorů a čerpat ze zkušeností úspěšných podnikatelů.
Žádné přepsané tiskovky, ale podrobné rozbory, díky čemu startupy vyrostly.
Nejsou to jen příběhy, ale i podrobné diskuze o každodenních výzvách řízení vlastní firmy.
Tady se firmy nechlubí. Jdeme do hloubky a mluvíme o zásadních tématech byznysu.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.