Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Credo Ventures je populární český investiční fond, který rozhodně nemyslí v malém. Investuje především do firem, které mají globální ambice a potenciál výrazně ovlivnit obor, ve kterém se pohybují.

Credo má takovou pověst i na trhu, o čem se ale už tolik nemluví, jsou jeho neúspěchy. Případy, kdy investoval do firem, které postupem času skončily a jejichž ambice se tedy ani zdaleka nenaplnily

Společně s partnerem Creda Ondřejem Bartošem jsme rozebrali „galerii neúspěchů“ fondu a příběhy firem, ze kterých Credo vystoupilo. Povídali jsme si také o tom, co vlastně v podnikání znamená neúspěch a co potřebujeme, aby se českým startupům dařilo více.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Situace v malých firmách a u živnostníků, doporučení pro startupy, řešení krize

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce