Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do dalších byznysů.
To se povede jen málokterému podnikateli. Realita je spíše taková, že většina zakladatelů agentur vedení firmy předat někomu dalšímu nezvládá. S Petrem jsem si proto povídal o tom, jak se mu to povedlo, jak se dá agenturní byznys škálovat a co by poradil všem dalším podnikatelům.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak Petr začínal a jak vznikla jeho agentura Socialsharks?
- Jaká je správná motivace pro založení agentury?
- Jaký vůbec je agenturní byznys a kdy se vyplatí?
- Jak se dá agentura škálovat a jak lze její byznys rozvíjet?
- Jaké momenty rozhodly o Petrově úspěchu v podnikání?
- Jak agenturu předat zástupci v roli CEO?
- Co doporučuje ostatním podnikatelům?
Další rozhovory o agenturním byznysu:
- Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu
- Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání
- Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho
- Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení
- Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání
Komentáře čtenářů: 0