Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do dalších byznysů.

To se povede jen málokterému podnikateli. Realita je spíše taková, že většina zakladatelů agentur vedení firmy předat někomu dalšímu nezvládá. S Petrem jsem si proto povídal o tom, jak se mu to povedlo, jak se dá agenturní byznys škálovat a co by poradil všem dalším podnikatelům.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Petr začínal a jak vznikla jeho agentura Socialsharks?
  • Jaká je správná motivace pro založení agentury?
  • Jaký vůbec je agenturní byznys a kdy se vyplatí?
  • Jak se dá agentura škálovat a jak lze její byznys rozvíjet?
  • Jaké momenty rozhodly o Petrově úspěchu v podnikání?
  • Jak agenturu předat zástupci v roli CEO?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory o agenturním byznysu:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jana-stepankova-web

Jana Štěpánková: Předávání vedení firmy z generace na generaci, budoucnost Ryoru

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

jiri-jemelka-web

Jak předat řízení firmy nástupci? | Jiří Jemelka (JPF)

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Premium
jan-skrabanek-web

Zvládněte nástup na pozici CEO. Co udělat jako první? | Jan Škrabánek (BezRealitky.cz)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
lukas-j-horcicka-web

Nástupnictví: Úspěšný příklad předání firmy z otce na syna | Lukáš J. Horčička (SERVISBAL)

petr-lesensky-web

Život po předání firmy nástupci a investování peněz | Petr Lesenský