Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do dalších byznysů.

To se povede jen málokterému podnikateli. Realita je spíše taková, že většina zakladatelů agentur vedení firmy předat někomu dalšímu nezvládá. S Petrem jsem si proto povídal o tom, jak se mu to povedlo, jak se dá agenturní byznys škálovat a co by poradil všem dalším podnikatelům.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Petr začínal a jak vznikla jeho agentura Socialsharks?
  • Jaká je správná motivace pro založení agentury?
  • Jaký vůbec je agenturní byznys a kdy se vyplatí?
  • Jak se dá agentura škálovat a jak lze její byznys rozvíjet?
  • Jaké momenty rozhodly o Petrově úspěchu v podnikání?
  • Jak agenturu předat zástupci v roli CEO?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory o agenturním byznysu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek