Inzerce

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Na internetu vychází mnoho fantastických zpráv o tom, který startup dostal jak velkou investici. Pro většinu lidí jsou takové zprávy senzací, kterou lze jen závidět. Lidé jako Ondřej Fryc za nimi ale vidí mnohem víc. A zejména všechno to negativní, co se děje dnes a denně a co paralyzuje startupy, které spolupráci s investory podcenily.

Inzerce

Ondřej Fryc je zakladatelem Mall.cz, který se mu povedlo po 16 letech prodat. Dnes je jedním z investorů v Reflex Capital a na svém blogu popisuje realitu, která se skrývá za startupovou scénou, a příčiny, které stojí za zablokováním rozvoje některých navenek velmi úspěšných firem.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, najdete nejčastější příčiny takových potíží, zjistíte, co byste sami neměli při spolupráci s investory podcenit, a dozvíte se, proč vůbec Ondřej o těchto věcech mluví a co tím sleduje.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje spolupráce mezi startupy a jejich investory?
  • Jak vypadá politika, která se za touto spoluprací odehrává?
  • Jaká mají investoři očekávání a co startupy často podceňují?
  • Co se také objevuje ve smlouvách s investory a proč to startupy nevidí?
  • Jak nepodepsat něco, co vaši firmu v budoucnu zablokuje?
  • Jak končí smutné příběhy firem, které zablokovali jejich vlastní investoři?
  • Jak z toho ven a jak tomu nejlépe předejít?

Další rozhovory s investory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Jan Maňák

Před 2 roky

Super rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián