Když jsme spolu před lety natáčeli poprvé, bylo STRV teprve na začátku. Dnes stojí Lubo Smid v čele firmy s ročním obratem před 400 milionů korun a kancelářemi v Praze, Brně, San Franciscu a Los Angeles. Díky čemu ale firma tak vyrostla?
Často se podnikatelů ptám, co se od nich ostatní mohou naučit. Když jsem se takto zeptal Luba, odpověděl mi hned jejich marketingem. Na světě je mnoho vývojářských firem, které dělají weby nebo mobilní aplikace, ale málokterá dokáže vytvořit takovou kulturu a takové výsledky jako právě STRV.
Firmě se dokonce povedlo dostat do pozice, kdy velké nadnárodní společnosti samy poptávají jejich služby a STRV je tak nemusí oslovovat samo.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny