Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V Česku toho o budování SaaS podnikání moc nenajdete. Speciálně pro naše předplatitele přináším exkluzivní pohled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších českých SaaS aplikací Smartlook, do které se zaregistrovalo 300 tisíc uživatelů, přes 60 tisíc z nich je aktivních a 2800 i platících.

Firma má roční obrat kolem 5 milionů dolarů a postupně dobývá svět. SaaS je zkratka slov Software as a service, v překladu software jako služba. V praxi jde o různé aplikace, nástroje a další digitální produkty, které se většinou dobře škálují a jejich byznys stojí na množství platících uživatelů.

Tyto aplikace jsou díky své škálovatelnosti a zahraničnímu potenciálu velmi atraktivní i pro investory. Smartlook od nich získal peníze už dvakrát – jednou 250 tisíc euro a podruhé 3 miliony euro, a to za 30% podíl ve firmě.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

petr-macek-web

3. rok v zisku. Jak v roce 2023 rostlo Caflou? | Petr Macek

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák