Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Čerpej ze zkušeností českých startupů a investorů

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.

Před 5 měsíců

Premium
ivan-utesil-web

OKR: Jak s nimi pracuje Košík.cz? | Ivan Utěšil

OKR jsou oblíbeným nástrojem, jak řídit firmu a její rozvoj. Většina firem s nimi ale neumí pracovat správně. Podívejte se, jak to dělá supermarket Košík.

Před 6 měsíců

Inzerce

babinec-huba-web

SaaS jako budoucnost firem? Příklady Shoptetu a Skladonu | Samuel Huba a Patrik Babinec

Budoucnost středních firem je prý možná v co nejsnadnějším škálování a v tzv. „sasování“, nebo-li budování „software as a service“ byznys modelů. To je i cesta, kterou se vydal Skladon a Shoptet.

Před 6 měsíců

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka má letité zkušenosti ze stovek firem, a to jako interim manažer. Sám navíc vybudoval společnost JPF, ve které zaměstnává celou řadu zkušených specialistů na byznys.

Před 6 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Případová studie: Komunikace na sociálních sítích Liftaga se musela výrazně změnit. Některé reakce firmy se dostaly i do médií. Inspirujte se její strategií.

Před 7 měsíců

Premium
horeni-roz-web

Ve 30 jsou milionáři. Jak byznys mění jejich život? | Libor Hoření a Jakub Rož

Oběma je kolem 30 let a už za sebou mají roky úspěšného podnikání. Co se naučili, do čeho investují peníze a jak přemýšlí nad AI a budoucností?

Před 7 měsíců

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.

Před 7 měsíců

matej-astary-web

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

Dva startupisti přišli za Dexfinity s tím, že chtějí naplno rozjet vlastní aplikaci. Dnes mají stovky tisíc uživatelů a expandují do dalších zemí světa.

Před 7 měsíců

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

Říká se, že první 3 roky firmy jsou nejvíce klíčové a že v nich rozhoduje o tom, zda firma najde na trhu své místo. Je to skutečně pravda? A co musí zakladatelé firem v prvních 3 letech udělat?

Před 7 měsíců

kristian-gambiraza-web

Rozjezd podnikání s malými dětmi. Jak to zvládnout? | Kristian Gambiraža

Jak rozjet podnikání, když máte doma malé děti a na účtu moc nezbývá? O tom jsme si povídali s Kristanem Gambiražou, který si tím prošel teprve nedávno.

Před 7 měsíců

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Umělá inteligence mění způsoby řízení firem. Na trhu již dnes existuje řada technologií, které můžete snadno vyzkoušet a implementovat do firmy. Jaké to jsou?

Před 7 měsíců

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.

Před 8 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce