Inzerce

Inzerce

Nové fitko: Co je třeba promyslet

Pro otevření fitness centra nebyla nikdy lepší doba. Zdravý životní styl je trendem, který stále nabývá na síle. Péče o fyzickou kondici už dávno není výsadou specifické uzavřené skupiny sportovců. Do svého týdenního plánu ji pravidelně zařazují podnikatelé, studenti i matky na mateřské dovolené. Chcete vybudovat úspěšné fitko? Poradíme vám, na co nesmíte zapomenout.

Inzerce

Udělejte průzkum

Je vaší vášní cvičení? Sníte o vlastním fitness centru? Než začnete přemýšlet o barvě stěn a počtu strojů, dejte si práci s průzkumem trhu. Jaké jsou u vás možnosti vyžití? Kolik cvičebních zařízení už v regionu existuje? Jaká je potenciální konkurence? Kolik přibližně lidí v okolí aktivně cvičí? Jaké jsou jejich potřeby, co jim chybí – a co by se tedy mohlo stát vaší konkurenční výhodou?

Vymyslete koncept

Analýza trhu vám poskytne první vodítko. Díky ní bude mnohem snadnější zformulovat jasnější vizi. Chcete malé rodinné fitko, nebo velké centrum? Jaké bude jeho zaměření? Půjde o klasickou posilovnu, nebo nabídnete klientům i skupinové lekce či odpočinek ve wellness? Jak velké prostory na to budete potřebovat? Koupíte je, nebo pronajmete? Kolik budete potřebovat zaměstnanců? Chcete podnikat na živnost nebo na firmu? Jaká bude vaše firemní identita? Jaké budete prezentovat cíle a hodnoty?

Spočítejte si to

Dvakrát měř, jednou řež. Než se finálně rozhodnete realizovat svůj sen o vlastním fitku, musíte mít pečlivě připravený plán. A to znamená vše řádně propočítat. Kolik máte prostředků na počáteční náklady? Přípravu prostor? Vybavení? Mzdy zaměstnanců? Propagaci? Získejte přehled o všech svých financích. Zjistěte, jestli máte dostatek prostředků, abyste vše zvládli sami, nebo budete potřebovat půjčku. Máte možnost spolupráce se společníkem nebo investory?

Najděte prostory, sežeňte dodavatele

Praktická část přípravné fáze zahrnuje pořízení vhodného místa a vybavení. Vzhled v dnešní době prodává – a to platí i o vašem budoucím fitness centru. Kvalitní stroje a kvalifikovaní trenéři jsou samozřejmě nejdůležitější, význam interiéru ale nepodceňte. Při hledání vhodného prostoru můžete narazit na zajímavé objekty. Proč by vaše fitko nemohlo být třeba v bývalé továrně? Důležitý je i výběr dodavatele strojů a pomůcek. Zde zúročíte všechny vaše zkušenosti, které jste získali jako aktivní sportovci. Na čem se vám cvičilo nejlépe? Kromě ceny hlídejte hlavně kvalitu a nabízený servis.

Nepodceňte rezervační systém

Na rezervační systém možná pomyslíte později, než by bylo potřeba. Jde ale o položku, na kterou byste neměli zapomenout už při otevírání fitness centra. Je to víc než software, který umožní vašim zákazníkům vytvářet online rezervace. Jeho součástí může být například i pokladna a sklad, evidence klientů včetně permanentek nebo vstupní systém umožňující automatizaci provozu. Dobrý rezervační systém zajistí rychlejší odbavení zákazníků a zbaví vás spousty starostí. Ušetří čas nejen vám, ale třeba i recepčním, kteří se pak můžou o to více věnovat klientům.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Inzerce