Inzerce

Inzerce

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

Do firmy nastoupil jako produktový manažer. Dnes je jejím ředitelem. Luboš Martínek v CrossCafe pracuje od vzniku firmy roku 2007 a v rozhovoru mluvil nejen o tvorbě konceptů nových kaváren, ale i o marketingu firmy, hledání nových baristů a o tom, zda nám jednou bude kafe prodávat stroj s umělou inteligencí.

Pije několik kafí denně a ohraničená pracovní doba pro něj neexistuje. Luboš Martínek zažil v CrossCafe ty nejlepší chvíle, ale i spoustu krizí. Nejvíce třeba vývoj firmy brzdí nedostatek baristů, kteří zákazníkům v kavárnách připravují kávu a další produkty z nabídky.

Proč to tak je a proč vedle nedostatku vysoce kvalifikovaných pracovníků v mnoha oborech jde jen stěží naplnit kapacity i na pozicích, pro které zas tak vysoká kvalifikace nutná není?

Probrali jsme toho ale více. Co rozhoduje o úspěchu kavárny a jak CrossCafe nad novými kavárnami přemýšlí? Jak připravuje jejich obchodní plány a jak se vlastně ve firmě, kde řada kaváren funguje jako frančízy, řeší marketing?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se stát z produktového manažera ředitelem firmy?
  • Jak mohou kariérně růst další zaměstnanci CrossCafe?
  • Co je základem úspěšné kavárny a jak nad novými kavárnami CrossCafe přemýšlí?
  • Kdo je ideálním provozovatelem kavárny a s jakými úmysly do takového byznysu jít?
  • Vyplatí se dnes ještě otevírat nové kavárny a jak kavárenský byznys ovlivnilo EET?
  • Jak vypadají marketingové strategie kaváren a co CrossCafe v marketingu funguje nejvíce?
  • Kdo je typickým zákazníkem CrossCafe?

Další inspirace nejen pro podnikatele:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

michal

Před 3 roky

picollo neexistuje! po prvni vete jsem to vypnul, protoze pokud tohle rekne nekdo, kdo zastupuje kavarnu, je „neco“ spatne.

Odpovědět »

Venda

Před 3 roky

A presne proto, ze jste to v tu chvili vypnul, tak se nikdy nedozvite, proc slovo pikolo pouzivaji. A neverim, ze se vam pri slovu pikolo nevybavi hned espresso :-D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-sigut-web

Petr Šigut: Jak se buduje portál Hlídačky.cz?

rvacka-web

Jak porazit konkurenci?

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

Inzerce