Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Do firmy nastoupil jako produktový manažer. Dnes je jejím ředitelem. Luboš Martínek v CrossCafe pracuje od vzniku firmy roku 2007 a v rozhovoru mluvil nejen o tvorbě konceptů nových kaváren, ale i o marketingu firmy, hledání nových baristů a o tom, zda nám jednou bude kafe prodávat stroj s umělou inteligencí.

Inzerce

Pije několik kafí denně a ohraničená pracovní doba pro něj neexistuje. Luboš Martínek zažil v CrossCafe ty nejlepší chvíle, ale i spoustu krizí. Nejvíce třeba vývoj firmy brzdí nedostatek baristů, kteří zákazníkům v kavárnách připravují kávu a další produkty z nabídky.

Proč to tak je a proč vedle nedostatku vysoce kvalifikovaných pracovníků v mnoha oborech jde jen stěží naplnit kapacity i na pozicích, pro které zas tak vysoká kvalifikace nutná není?

Probrali jsme toho ale více. Co rozhoduje o úspěchu kavárny a jak CrossCafe nad novými kavárnami přemýšlí? Jak připravuje jejich obchodní plány a jak se vlastně ve firmě, kde řada kaváren funguje jako frančízy, řeší marketing?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se stát z produktového manažera ředitelem firmy?
  • Jak mohou kariérně růst další zaměstnanci CrossCafe?
  • Co je základem úspěšné kavárny a jak nad novými kavárnami CrossCafe přemýšlí?
  • Kdo je ideálním provozovatelem kavárny a s jakými úmysly do takového byznysu jít?
  • Vyplatí se dnes ještě otevírat nové kavárny a jak kavárenský byznys ovlivnilo EET?
  • Jak vypadají marketingové strategie kaváren a co CrossCafe v marketingu funguje nejvíce?
  • Kdo je typickým zákazníkem CrossCafe?

Další inspirace nejen pro podnikatele:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

michal

Před 6 roky

picollo neexistuje! po prvni vete jsem to vypnul, protoze pokud tohle rekne nekdo, kdo zastupuje kavarnu, je „neco“ spatne.

Odpovědět »

Venda

Před 6 roky

A presne proto, ze jste to v tu chvili vypnul, tak se nikdy nedozvite, proc slovo pikolo pouzivaji. A neverim, ze se vam pri slovu pikolo nevybavi hned espresso :-D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce