Kam investovat peníze v roce 2021? Poslechněte si názor experta Marka Odehnala a podívejte se na ukázky jeho investičních strategií. Návod je zcela zdarma.
VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.
Před 3 dny
Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)
Na co se musí e-shopy připravit v roce 2021? A jak e-commerce změnila pandemie covidu-19? Poslechněte si rozhovor se spoluzakladatelem Skladonu Patrikem Babincem.
UX designérů v Česku zase tolik není. Těch, co k tomu provozují vlastní kavárnu, je ještě méně. Nejspíš bude jen jeden – Honza Junek z Českých Budějovic. Jak ke kavárně přišel a jak z ní se svou ženou dokázal vybudovat podnik s ročním obratem kolem čtyř miliónů, mi vyprávěl v dnešním rozhovoru.
Inzerce
Nebavili jsme se ale jenom o tom, proč si vedle svého zaměstnání vytvořil ještě jedno navíc, ale odkrývali jsme i způsob, jakým dokázal svou kavárnu poměrně rychle nakopnout. Ve skutečnosti jsme natočili rozhovor o marketingu a rozjezdu podnikání s minimálními náklady. Dozvíte se třeba následující:
Jak rozjet kavárnu s velmi nízkým rozpočtem, který tak tak stačí na koupi jednoho kávovaru?
Jak v rámci svého marketingu využít Word-Of-Mouth a zařídit, aby se na nový podnik lidé těšili i bez větší propagace?
Je vlastní kavárna vůbec dobrou investicí a jaký je život kavárníka?
Mohou vůbec znalosti z UX pomoci při provozu kavárny?
Proč je podle Honzy snadnější uspět v Praze a v čem se hlavní město liší od Českých Budějovic?
Jak pracovat se svými zaměstnanci, jak si je vybírat a proč jsou pro kavárnu klíčoví?
A mnoho dalšího. Rozhodně asi nenajdete jiné místo na světě, kde se kvůli opravě kávovaru nebo něčeho jiného nevolá opravář, ale UXák!
Jak se tvoří kavárna?
Honzův příběh je zajímavý v tom, jak se poměrně dlouho připravovali na otevření vlastního podniku, jak dokázali skloubit know-how z vícero oblastí a jak vyvolali zásadně důležitý WOW efekt před spuštěním. Zaujalo mne i to, jakým způsobem propagovali svou kavárnu a využili k tomu nejen Facebook, ale i síť svých přátel.
Jejich kavárna, která nese jméno Café Datel, sídlí nedaleko budějovického Náměstí Přemysla Otakara II. Kromě výtečné kávy nabízí i různé drinky a dezerty.
Zedník. Jeden z mála pomocků, kteří se na tvorbě kavárny podíleli.Malý rozpočet byl důvodem, proč si veškerý nábytek sháněli svépomocí. Třeba tenhle kovář jim dělal podnože.To je on, mezi kávovary šampión. Podle Honzy vyjde úplně nový třeba na 200 tisíc.Kromě kávy nadete v Café Datel i spoustu workshopů, projekcí, ochutnávek a dalšího.A takhle to vypadá, když vám zákazník namaluje „referenci“.Až budete mít cestu do Budějc, určitě se v Café Datel stavte a řekněte jim, že je zdraví Mladý podnikatel! :-)
Další inspirativní příběhy pro vás:
Roman Tlustý o svém brašnářství – příběh neuvěřitelného řemeslníka, co se věnuje „službě veřejnosti“, snaží se o renesanci svého řemesla a mimo jiné rozjel firmu po Facebooku. Podle některých diváků je tohle TOP video ze všech, co jsme doposud vydali.
Oliver Dlouhý o Skypicker.com – chlastali, chlastali a chlastali, až se dochlastali k obratu ve stovkách milionů a naučili se pracovat pod vlivem. Nepřeháníme, nějak tak to v rozhovoru zaznělo.
Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.
Nenechte si ujít
Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu
Pekný príbeh, takýmto ľuďom proste fandím. Nepodnikajú s investormi a tabuľkami nákladov a výdajov, ale robia veľa vecí zo srdca aj keď to nedáva zmysel z pohľadu zisku. Tak to má byť. Pekný rozhovor.
Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a marketingových sdělení, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady užívání cookies.
Michal
Před 5 roky
Jenom maly detail. Pise se: Word-Of-Mouth, ne World-Of-Mouth ;)7
Odpovědět »
Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky
Před 5 roky
Michale, díky za upozornění. Když je v jednom článku „WOW“ a k tomu ještě něco, co se podobá slovu „world“, tak to prostě přímo prosí o chybu. :-)
Odpovědět »
Chodelka Peter
Před 5 roky
Pekný príbeh, takýmto ľuďom proste fandím. Nepodnikajú s investormi a tabuľkami nákladov a výdajov, ale robia veľa vecí zo srdca aj keď to nedáva zmysel z pohľadu zisku. Tak to má byť. Pekný rozhovor.
Odpovědět »
Ondra Vitek Sledovat @svdindy
Před 5 roky
Jedna z nejlepších kaváren v Budějovicíh.
Odpovědět »