Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Hledání zaměstnanců

Hledání zaměstnanců není vůbec jednoduché. Zejména v době, kdy je velmi nízká nezaměstnanost a kdy je volných lidí na trhu práce málo. Firmy se proto potýkají s nedostatek kvalitních pracovních sil a hledají způsoby, jak je přitáhnout.

Využívají pro to různé nástroje. Vedle klasických pracovních inzerátů jsou stále populárnější i obecné aktivity v rámci budování značky zaměstnavatele na trhu práce, prezentace klíčových lidí ve firmě na sociálních sítích, vystupování na školách nebo oborových akcích, aktivita na profilech firmy na sociálních sítích, reklama na úzce zaměřených oborových webech a mnoho dalšího.

V našich rozhovorech jsme pro vás vyzpovídali spoustu podnikatelů, manažerů, personalistů a dalších odborníků, kteří se hledání zaměstnanců věnují a dokáží vám poradit. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Nejnovější obsah:

Premium
peter-branyik-web

JYSK: Hodnocení a povyšování zaměstnanců | Peter Brányik

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

jiri-jemelka-web

Výběr zaměstnanců do firmy: Jak ho zvládnout? | Jiří Jemelka

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Inzerce

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

Premium
marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

patrik-babinec-web

Patrik Babinec (Skladon.cz): Jak shánět a motivovat skladníky?

petr-skondrojanis-12-web

Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

petr-skondrojanis-web

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.