Hledání zaměstnanců není vůbec jednoduché. Zejména v době, kdy je velmi nízká nezaměstnanost a kdy je volných lidí na trhu práce málo. Firmy se proto potýkají s nedostatek kvalitních pracovních sil a hledají způsoby, jak je přitáhnout.
Využívají pro to různé nástroje. Vedle klasických pracovních inzerátů jsou stále populárnější i obecné aktivity v rámci budování značky zaměstnavatele na trhu práce, prezentace klíčových lidí ve firmě na sociálních sítích, vystupování na školách nebo oborových akcích, aktivita na profilech firmy na sociálních sítích, reklama na úzce zaměřených oborových webech a mnoho dalšího.
V našich rozhovorech jsme pro vás vyzpovídali spoustu podnikatelů, manažerů, personalistů a dalších odborníků, kteří se hledání zaměstnanců věnují a dokáží vám poradit. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.
Před 3 roky
Před 3 roky
Před 3 roky
Před 3 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.