Inzerce

Inzerce

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat.

Společně s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz pro vás připravujeme v Česku zatím nevídaný seriál o budování firemní kultury. Máme za sebou zatím čtyři díly:

  1. Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?
  2. Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?
  3. Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?
  4. Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Od budování firemní kultury samotné jsme se pomalu přesunuly k firemní vizi. Obojí totiž bez sebe nedokáže existovat a podoba vaší vize se výrazně odrazí ve vaší firemní kultuře. A to, jakými lidmi se obklopíte, bude mít zásadní vliv na to, zda vaší vize dosáhnete. A o tom je dnešní rozhovor.

Poslechněte si rozhovory se šéfy firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

katerina-fiserova-web

Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz): Strach zaměstnanců, přístup lídra, realita krize

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak budovat firemní kulturu v malé firmě?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Jan Lacina

Před 2 roky

:D 10:35. Nemáte pocit suché vody? Většina zaměstnavatelů chce někoho, kdo po 2 letech nejde jinam. Nicméně chtějí, aby „chvíli dělal weby, chvíli cestoval po světe, chvíli prodával, …“ ale pokud by tohle někdo dělal „těžké léta“, tak buď jde akorát do důchodu nebo je to „sprostý fluktulant“ :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

twitter-cerny

Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů?

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Inzerce