Inzerce

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat.

Inzerce

Společně s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz pro vás připravujeme v Česku zatím nevídaný seriál o budování firemní kultury. Máme za sebou zatím čtyři díly:

  1. Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?
  2. Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?
  3. Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?
  4. Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Od budování firemní kultury samotné jsme se pomalu přesunuly k firemní vizi. Obojí totiž bez sebe nedokáže existovat a podoba vaší vize se výrazně odrazí ve vaší firemní kultuře. A to, jakými lidmi se obklopíte, bude mít zásadní vliv na to, zda vaší vize dosáhnete. A o tom je dnešní rozhovor.

Poslechněte si rozhovory se šéfy firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

tomas-widlak-web

CTO radí: Jak nastavit firmu, aby pro vás chtěli vývojáři pracovat? | Tomáš Widlák (Lemonero)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Jan Lacina

Před 3 roky

:D 10:35. Nemáte pocit suché vody? Většina zaměstnavatelů chce někoho, kdo po 2 letech nejde jinam. Nicméně chtějí, aby „chvíli dělal weby, chvíli cestoval po světe, chvíli prodával, …“ ale pokud by tohle někdo dělal „těžké léta“, tak buď jde akorát do důchodu nebo je to „sprostý fluktulant“ :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně