Inzerce

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat.

Inzerce

Společně s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz pro vás připravujeme v Česku zatím nevídaný seriál o budování firemní kultury. Máme za sebou zatím čtyři díly:

  1. Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?
  2. Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?
  3. Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?
  4. Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Od budování firemní kultury samotné jsme se pomalu přesunuly k firemní vizi. Obojí totiž bez sebe nedokáže existovat a podoba vaší vize se výrazně odrazí ve vaší firemní kultuře. A to, jakými lidmi se obklopíte, bude mít zásadní vliv na to, zda vaší vize dosáhnete. A o tom je dnešní rozhovor.

Poslechněte si rozhovory se šéfy firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

katerina-fiserova-web

Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz): Strach zaměstnanců, přístup lídra, realita krize

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak budovat firemní kulturu v malé firmě?

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Jan Lacina

Před 2 roky

:D 10:35. Nemáte pocit suché vody? Většina zaměstnavatelů chce někoho, kdo po 2 letech nejde jinam. Nicméně chtějí, aby „chvíli dělal weby, chvíli cestoval po světe, chvíli prodával, …“ ale pokud by tohle někdo dělal „těžké léta“, tak buď jde akorát do důchodu nebo je to „sprostý fluktulant“ :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy