Inzerce

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Koupit předplatné

Video je pro předplatitele Video je pouze pro naše předplatitele

Nejlepší rozhovory si mohou přehrát jen naši předplatitelé. Přidejte se mezi ně a získejte možnost naslouchat nejzkušenějším podnikatelům Česka a Slovenska.

Více informací Získat přístup

nebo se přihlaste

marek-premus-web

Chybí vám ve firmě zkušení zaměstnanci? Poslechněte si, jak je hledá a získává do svého týmu jednička české e-commerce Alza.cz. S jejím HR ředitelem Markem Premusem jsme detailně rozebrali strategii firmy při hledání zaměstnanců, náboru manažerů a dalších seniorních pozic.

Může se zdát, že to Alza bude mít jednoduché. Pracovat by pro ni přeci chtěl každý. Jenomže opak je pravdou a i ona musí řešit, jak najít zkušené manažery a jak do firmy přivést zaměstnance s praktickými manažerskými dovednostmi.

S Markem Premusem jsme si proto povídali o tom, jak firma k náboru zaměstnanců přistupuje, jaké má požadavky na manažery, jaké zdroje nových zaměstnanců využívá, jak buduje osobní značky svých předních zaměstnanců a jak probíhají pohovory a zaškolovací procesy nováčků ve firmě.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Právě vyšlo

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier